Matematik fizik sevip ezber yapamamasına rağmen tıp okuyanlar?

Arkadaşlar merhaba. Tıp fakültesinde 5e geçtim ama senelerim öyle mutsuz geçiyor ki. Çok özledim matematiksel düşünmeyi hafif olmayı beynimde teorik yük, insan sorumluluğu vs hissetmemeyi.. hep mühendislik okusam nasıl bi hayatım olurdu çok daha mutlu özgür olur muydum diye düşünmekten beynimi yiyorum ama cesaret de edemiyorum geçiş yapmaya bir türlü. Çünkü ailem özel sektöre karşı çok korkutuyor beni. Ya işsiz kalırsam çok az maaş alıp keşke dersem diye korkuyorum. Tıp derslerini hiç sevmezken ezber yapamazken ders çalışmakta çok zorlanırken sevmeye başlayan sonradan iyi ki tıp seçmişim diyen var mı? Hayatımı mahvetmişim gibi hissediyorum. Online vs bir şekilde buralara geldim ama şimdi önümde tus var.. Bi'Bilen akıl versin nolur matematik fizik sevip tıp okuyanlar ne yapıyor?
Lütfen cevap verin akıl almaya çok ihtiyacım var.

Matematik fizik sevip ezber yapamamasına rağmen tıp okuyanlar?
Cevapla