Gastronomi 3. sınıfım evet cok yorucu yeri geliyo hortumla koca mutfak temizliyosun yeri geliyo is bulamiyosun ama sen seviyosan severek yapiyosan her sekilde basarirsin
Ya yeri geliyo ben de kötülüyorum cok yorucu olabiliyor ama ne hedef koyarsan koy kendine kolay olmayacak ağzı olan da konusuyo milleti cok dinlememek lazim hayati yasamaya bakmak en iyisi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayatının hangi döneminde birileri istediğin birşeyden soğutmaya çalışmadı ki? İnsanlar hiçbir zaman iyiliğini istemez
Haklısın
Güzel bölüm bence ama okuması pahalı bir bölüm diye biliyorum
Bazı okullar masrafları kendi karsiliyo bazıları öğrenciler aliyo
Takılma onlara az para aldıklarını nerden biliyorlar
Degilmi
Yani
Kim diyoda az bile demiş okuma bittim bugün yorgunluktan
Yemin ett
Yaa ne yapayım seviyorum pasta şefi olmayı düşünüyorum
saat 4 ten beri uyuyodum kalkalı 10 dk oldu
Gastronomimi okuyosun
keşke okuyo olsaydım okulum bitmeseydi okurken her şey çok güzeldi
Off yaa başlamadan soğutma beni
ckvkckcmdkfkckdkdkfmd gerçekler acıtır
kazandın mı
Evet bişey sorucamda
Gastronomi 3. sınıfım evet cok yorucu yeri geliyo hortumla koca mutfak temizliyosun yeri geliyo is bulamiyosun ama sen seviyosan severek yapiyosan her sekilde basarirsin
Bişey sorabilirmiyim
Tabii ki
Neden herkes kotuluyo ben ortalamani yuksek tutup akademisyenlik falan o olmazsa pastacılık alanından ilerlemek istiyorum sence nasıl
Ya yeri geliyo ben de kötülüyorum cok yorucu olabiliyor ama ne hedef koyarsan koy kendine kolay olmayacak ağzı olan da konusuyo milleti cok dinlememek lazim hayati yasamaya bakmak en iyisi
Haklisn doğruyu soyluyon
Sen kendi isteklerine yönel
Öyle yapıyorum daha nebilim kodum dusuyo
Hep yapacaklar
Herkes kim
Ne bilim yakın çevre falan
Yakin cevrem de o zaman herkes dion bide :D
Soğumalısın da.
Neden öyle diyosun yaa
Ağzı olan konuşur