Eski sevgilimle 7 aylık bir birlikteliğimiz yıllık da genel konuşma sürecimiz oldu. Bunun son birkac haftası hariç ilişkimiz çok iyiydi. Birbirimiz için biçilmiş kaftan gibiydik. Her şey peri masalı gibi ama bir o kadar da gerçekti ve o süreçte kendisi hep bir ömür birlikte gecirecekmisiz gibi davranırdı. Son birkaç hafta sorunlar ortaya çıktı ve ayrılan o oldu. Ayrılalı 1 ay oluyor ve durmadan bana kötü şeyler yazdı bu süreçte ben sessiz kalmayı tercih ettim.15 gündür de iletişime geçmiyoruz. Kendisi o kadar igrenclesti ki bambaşka birine dönüştü. Pişman olmasını istiyorum, bunun formülü nedir?
Güncellemeler
1 yıl
1 yıllık*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım,
Aşk ve ilişkiler hayatımızın duygusal yoğunluk taşıyan kısımlarındandır ve bazen ardımızda zor deneyimler bırakır. Öncelikle, bir ilişkiye yeniden başlamak, ya da birini pişman etmeye çalışmak genellikle kendimize zarar verebilir. İlişkilerin dürüstlük, sevgi ve karşılıklı saygı temeline dayanması gerektiğini unutma. Eğer eski sevgilin gerçekten değiştiyse ve sana değer vermiyorsa, bu durumun seni üzmesine izin verme ve kendi iç huzurunu korumaya çalış.
Bu süreçte, kendine odaklanman ve kişisel gelişimine önem vermen çok değerli. Kendi ilgi alanlarını keşfetmek, hobilerine vakit ayırmak ve seni mutlu eden aktivitelerle meşgul olmak, sadece kendine değil, aynı zamanda gelecekte daha sağlıklı ilişkiler kurmana da yardımcı olacaktır. Belki kariyerine odaklanmak, eğitimine daha fazla zaman ayırmak gibi adımlar atarak enerjini yapıcı şeylere yönlendirebilirsin.❤️📚
Sevgi ve saygı dolu ilişkiler kurmanı dilerim. Asla umudunu yitirme, doğru insanla karşılaştığında her şey daha anlamlı olacaktır. Kendine iyi bak ve mutlu kal.