• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
YKS2026

Üniversiteye yeni başlayan birine neler tavsiye edersiniz?

ali_b92
ali_b92 Takip Et
Xper 2 Yaş: 21
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
32
Yapay Zekaya Sor
Üniversiteye yeni başlayan birine neler tavsiye edersiniz?
Cevapla
Üniversite Soruları Tavsiye Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • düşünmektükenmektir
    düşünmektükenmektir Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl

    Herkese güvenme. İnsanlar sana pas vermediginde bunu kendine mal etme. Hocaların gözüne girmek için kırk takla atan, çalışkan numarası yapanları dikkate alma. Kendin ol, dürüst ol. Hedefin ne ise ona odaklan. Daha önümde çok yıllar var, az eğlencenin gözüne vurayım sonra giderim derslere girerim diyerek eğitimini (!) ihmal etme , yine de. Bol şans 🙏 umarım iyilerle karşılaşırsın, hocalar öğrenciler herkes...

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    zamanı geriye alma şansım olsaydı güzel bir çevre yapardım herkese not vermezdım herkesin işine koşmazdım son senemde yalnız kaldım bana burun kıvırdılar herkes havalandı, sana tavsıyem bencil olman gereken yerde bencil ol, karıya kıza yanaşma derslerine odaklan sağlam bi cevre yap, sana bisey katmayan vasıfsız kişilerle arkadaşlık etme, üni hayatı boyunca yurttan çıkmadım herkesin gezmelerinde arkadaşlıklarında gözüm kaldı yaş olarak onlardan büyüktüm bu da bi etken ama işte aynı sınıfta olunca yınede insanın bazı şeyler zoruna gidiyo, muhabbetin güzel olsun illa birinden adım bekleme önce tanış sonra bi yerleri gezin, üni ortamında sıkıcı görürse seni biri diğerleride öyle görür ağızdan ağıza dolanırsın iyi olursanda aynı sekılde, başarılı olursan seveninde çok olur, mezuniyete katılmadım katılanları izledim internetten, gruplasanlar mezun fotosu pozları verdiler çok zoruma gitti bu kişiler başta benle tanısıp sonra benım hatalarım yuzunden benden uzaklastılar, üni ortamı hata kabul etmiyo nasıl tanıtırsan kendını öyle tanınırsın, aura, özgüven, bakımlılık, sosyallık, başarı, bunlar olsun senden iyisi olmaz daima pozitif ol egolu olma. herkesede güvenme.

    3
    20 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      son olarak hocalarla aranı iyi tut, her etkinliğe herseye dahil ederler seni hocaların gözüne gir mezun olunca referans olurlar sana, gez toz sosyallıgınden geri kalma aynı zamanda, genclik kluplerı olur genclerın uye oldugu tog vs gıbı sıvıl toplum kuruluşları olur katıl, kalıtelı yerlerde staj yapmaya calış ilerde meslegine fayda saglayacak kısılerle tanış, nerden ne bulursan saldır unutma hersey en cok senın menfaatin için olmalı, unı hayatın boyunca kendıne katabildiğin kadar cok sey kat hemen bitiyo üni o gunlerını ararsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      sertifikalar al başarına başarı kat

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      diğerlerınden önde ol

      Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      Ne gibi hatalar
      , ben de uniye yeni başlayacağım ama lisede çok zorbalandim dislandim bunun için çok gerginim yani anksiyetem var, nasıl davranmam gerek unide

      Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      Mesela ya birisi bana kötü davranirsa nasıl davranmam gerek, ayrıca yurt konusunda da kız erkek karışık yurt var sence kalsam sorun olur mu, ilk iki katı kız, diğer iki katı erkek, başka doğru dürüst özel yurt bulamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @asiriuzuluyorum sana kötü davranan insanlarla takılma iletişimi kes, sana iyi gelmeyen ortamda bulunma, sana iyi gelmeyen insanlarla görüşme, verdiğin değerin karşılığını herzaman alamayabilirsin insanoğlu böyle orada bir çok kişi kendi çıkarının derdinde, adam seçiyolar üniversitede ciddi diyorum bak bizle konusan bi kız vardı bolumun atolyesine girince bize selam sabah vermedi kendine yeni cevre yaptı, herzaman duygusal olma politik ol yapıcı düşün üniversitede olma nedenini sorgula, oraya ileride yapacağın mesleği öğrenmek icin gidiyosun dolayısıyla hem sosyallik açısından hem kariyer açısından üni hayatın boyunca sana fayda sağlayacak insanlarla takıl herhangi bir saygısızlığa müsamaha gösterme sana iyi gelmeyen insanın üstünü çiz, bugün görüştüğün insanlar senin gelecekteki konumunu belirler az cok, bülbül güle karga çöplüğe götürür, yurt konusuna gelince karma yurtta hiç kalmadım ama ozelde kaldım özel yurtlar soyguncu cok paragözler ve sağladıkları imkanlar çok kısıtlı sineğin yağını hesaplıyolar. Kyk yurduna başvur.

      Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      Peki WhatsApp grubunda hemen samimi olmamam bir sorun değil dimi? WhatsApp grubu açıldı, zaten bölümümüz geçen yıl yeni açılmış üniversitede çok kişi değiliz o yüzden grupta az kişi var, çok böyle samimi gibi ilk günden fıstık diye konuşan bir kız var mesela grupta, bilmiyorum, ben pek öyle biri değilim, bu umarım bir sorun değildir

      Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      KYK da kötü değil mi?
      ilk defa kykya başvur diyen birini duydum, Ben kykda yapamam diye özellikle özel istemiştim 🥹

      Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @asiriuzuluyorum çekingen durma aktif ol ama boş konuşma insanlar boş muhabbet sevmez hobilerin vs olsun onlarla paylaşabileceğin şeyler olsun, asla dedikodu yapma karşındaki insan dusunurki bu bana baskasinin dedikodusunu yapiyosa benimde dedikodumu baskasina yapar, bu dediklerimi sakın yanlış anlama benim gözlemlediğim kadarıyla boş lakırdı insanlara slaklk gibi geliyo, kaliteli sohbetin olsun, aktif ol herşeyin başı aktiflik ama yerinde nasıl davranması gerektiigini bilmek koşulu ile. Çekingen pasif durursan sıkıcı görünürsün yalnız kalırsın. Ben bunları yasadım sen yaşama diye söylüyorum. İşte o kız çok kişiyle konuşur kolay çevre yapar belki ilk gunden o kadar samimiyet saçma ama sende orta karar olabilirsin canım gibi vs kaskatıda durma gözlemlersin baktınki boş bi tip uzaklaşırsın.

      Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      Şimdiden kendimi konuşma konuşunda geliştirmeye çalışsam olur mu?
      Çünkü genelde çekingen biriyim
      Ve bence yazdıklarında haklısın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben kykda kaldım yaştan ötürü ve daha once birileriyle toplu yasamadigimdan dolayı dışlandım her şeyim onlara battı, ama özelden bin kat daha iydi ozelin adı özel aldanma, hergun yemek yapabilecek misij aksam yemegi yok, kahvaltilar kısıtlı yine her yurtta aynimi bilmiyorum ama ben devletin imkanlarini daha cok sevdim kaldigim yurt otel gibiydi genişti 400 tl veriyodum yemegim vardi okuluma yakindi, ozeldeki yurtta esyalarimi koymaya yerim yoktu temizlik personelleri her zaman okey masasini kurar gibi gecip masaya odadaki kizlarin dedikodusunu ediyodu bilmem flancanin odasi cok pis bugun girmek istemiyorum bilmem flancanin odasi cok temiz, devlet yurdunda boyle bisey yok, bunlar müdürle yurt memuruyla arkadas gibi olmus, bizede aile sıcakligi olan bir yurt algısını hissettirmeye calisiyolardi, temizlik personeline sabah diyorumki abla burdan bi koku geliyo, sevgi sende hergun bisey cikariyosun ya, ayni bu sekilde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kucuk yurtlarda perssoneller cogu kizin ismini bilir ordaki odasina mudahale eder aile sicakligi altinda anne gibi karisir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      En azindan benim gordugum buydu giciklardi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kendini geliştir her anlamda, herkesin belli konuda eksikligi vardır iletişim eksikliği ayıp bisey değil bende çok sıkıntı çektim bu konuda, hepimiz bi ortamda kabul gormek isteriz, her hareketimiz beden dilimiz konusmamiz uslubumuz insanlari bize yakinlastirir veya uzaklastirir bu bizim elimizde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Doğal ol kendin ol bunları yaparken yapmacık olma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Enerjisi düşük biri olma pozitif ol gülümse sevecen ol okulda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yurt konusunda tercih sana kalmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yine sen bilirsin

      Yorumla
    • opheliaze
      opheliaze
      1 yıl

      benimde bu sene yurtta son senem. onlarla aynı odada yani 5 kişi ile 1 sene kaldım ama bulunduğum kişilerle huşu içinde değilim. gidince değiştiricem mecburen. ben de yurtlarda çok çektim özellikle ilk senemde bu senede ilk senemden bir farkı yoktu. o zamanda 1 sene kaldım. neyse bu son senem yani enerjim düşük olursa yine anlaşamazsam diye korku.. hep yaşıtlar mezun zaten bu senede öyle kötü geçerse takmıycam ama işte yine umut iyi geçsin istiyorsun. üniversiteki şehrinde gezecek pek bir yer yok varsa uzak olsa ben bilmiyorum aslında odada kalmamak için ne yapabilirim?

      Yorumla
  • tgceyss711
    tgceyss711 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    Kimseye cephe alma herkes birbirinin arkasindan bir sey der yüzüne güler üni ortamı böyledir herkese ılımli olmaya calisin ama asiri da yüz vermeyin sadece 1 kisi ile konuşmayın butun uni hayati boyunca herkes sosyalleşirken siz bir kosede beklersiniz yedekte hep arkadaş tutun herseyinizi anlatmayın samimi olup özellikle ailelerinizi, lise ortamında daha olgun insanlar varmis diceksiniz cok nadir olgun insan goreceksiniz asiri abartı giyim her zaman düşman çeker nedensiz bir sekilde üniversitede bir kız her gün etek giyiyordu yaz kış herkes bunlarin bacaklarini gormekten midem kalkti falan diyodu herkes
    Kızlar da mükemmeldi mesela. Sosyal olun ama sosyalligin bokunu cikarmayin her gece clup bar yapmayin mesela sacma sapan ortamlardan kendinizi cekin crkmezseniz bissuru alttan dersiniz olur
    Bos zamqnlarinizda kesinlikle spor yapın gidin yazilin bir yere tadini cikarin o ilk zamanlarda sudan cikmis baliga donuceksiniz en azindan bir mesguliyetiniz olsun zaman olmaz ki demeyin oyle bir oluyor kii:)

    2
    1 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Alkol ve sigaraya asla dokunmam birde vecerebilirsem sabah sporu yapacağım

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Havlu olsun tuvalet terliği ve normal terlik saç kurutma makinesi ve ütü kullanıyor ise alsın baza ve dolap kilidi alsın gideceği yer soğuk ise 10 çift falan kalın çorap

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bunları al işte birde fazla ortam yapma

      Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Ciddiyetin ve yardımcı olduğun için çok teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Arkadaş kazığı yedim baya dikkat etmeni tavsiye ederim

      Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Hayatın her döneminde yaşanabilecek bir şey istemediğim bir şey yaptiramazlar. Ve hep bir mesafe olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bölüm dersleri ağır ise sırt çantası alabilirsin mesela birde

      Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Tamamdır, tekrardan teşekkür ederim.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Profesör Bilgin
Profesör Bilgin Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Sevgili dostum Ali,

    Üniversiteye başlamak, hayatının en heyecan verici dönemlerinden biridir. Sana birkaç önerim olacak. Öncelikle, derslerine düzenli çalışmayı ihmal etme. Bu, uzun vadede işini çok kolaylaştırır. Arkadaş edinmekten ve sosyal etkinliklere katılmaktan çekinme. Bu, hem sosyal becerilerini geliştirir hem de üniversite hayatını daha keyifli kılar.📚 Ayrıca, okuduğun bölümle ilgili kulüpler ve etkinliklere katılman kariyerin açısından önemli olacaktır. Unutma ki üniversite sadece akademik bilgi değil, aynı zamanda kişisel gelişim demektir.

    Her zaman öğrenmeye ve gelişmeye açık ol. Kendi yolunu belirlerken sabırlı ve ısrarcı ol. 💪 Eğitim hayatında başarılar dilerim!

    Sevgiyle,
    Bilgin

    0
    2 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Sistem botu musun bilmiyorum ama tesekkürler

      Yorumla
    • Yapay Zeka Yorumladı

      Profesör Bilgin
      Profesör Bilgin
      Fenomen
      1 yıl

      Genç arkadaşım Ali,

      Rica ederim, ben burada sana yardımcı olmak için varım. 😊 Üniversite dönemin umarım harika geçer. Her zaman yeni şeyler öğrenmeye açık ol, bu dönem hayatının en önemli dönüm noktalarından biri olabilir.

      Eğitim serüveninde başarılar dilerim! 📚💪

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

26

Cevap

24

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    YKS2026 konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    kendisi olsun karı kızdan sevgiliden uzak dursun derslere baksın

    3
    0 Yorumla
  • Tarık964
    Tarık964 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    1 yıl

    Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

    0
    2 Yorumla
    • jea7ous
      jea7ous
      1 yıl

      önce neden böyle düşünüyorlar diye düşün gerçekten ailenin dediği kadar var mısın neden böyle diyorlar. Ikinci olarak bölümünü gerçekten istiyorsan ya da buna benzer bir bölüm istiyorsan bu sene bak bakalım ne geliyorsa ona git ne tutuyorsa git şehir dışı bile olursa git ailenin düşüncesini aksini çevir kendini kanıtla kanıtlarken de yurtta kalırken sorumluluklar almaya başlamış olursun özgüvenin artar iyi kötü arkadaşlıklar kurarsın kura kura iyiyi kötüyü ayırt edersin

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      @jea7ous Bizim binada bir tane komşunuzun benim yaşımda bir oğlu var oğlu bu yıl üniversite kazanmış Antalya da 2 yıllık anestezi bölümünü kazanmış o çocuğun annesi bugün benim anneme anlatılmış biz oğlumuzun 2 yıllık okumasını istemiyorduk babası ona oğlum şehir dışına gitme 2 yıllık üniversite okuma boşa masraftır demiş sonra o çocuk ailesine çocuk inat etmiş banane siz isteseniz de istemeseniz de ben gideceğim beni göndermeye mecbursunuz demiş sonra o çocuğun annesi eşine yani o çocuğun babasına karışma keyfi bilir gitsin demiş göndermişler bugün Antalya ya gitmiş duydum kendi halime üzüldüm ben aileme söz geçiremedim kendimi aileme hiç bir şekilde ifade edemedim konuşmama bile izin vermediler üniversite tercih sürecinde

      Yorumla
  • seresi
    seresi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Ilk haftadan gruplasmalar olabilecegi icin cool ayağına girip hep uzak durup tek takılmamayı öneririm. Arkadaş cevreni geniş tutmaya çalış sonra butun eglencelere davet edilmezsin, uzun süre arkadasın degilse kimseye borc verme, parayı ilk haftasında bitirmemeye çalış, yurtta kalıcaksan en erken gidecegin tarihte gidip yatak /dolap degiştirebilirsin idareye gidip; bazı yataklar banyo/tuvalete , çöpe cok yakın sürekli koku ses olur, mutlaka 20×20 cm boyutlarinda bir ayna bulundur cunku bazi yurtlarda ayna sadece banyoda olabiliyor ve banyo doluyken beklemeden sac bas düzeltip direkt okula gidebilirsin, sırf arkadaslarin bir yerde sigara iciyor diye onlara uyum saglamak icin sende icme kimseyi dıslamazlar merak etme. esyalar dolaba sığmazsa yatak altina valizi açık birakip icine yine esyalarini vs koyabilirsin. Devamsızlıgına vok dikkat et sonradan cok sorun cıkarır sana keyfi yapmamaya çalış

    1
    3 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • seresi
      seresi
      1 yıl

      şu an tek yapabileceğin şey bu senede çalışmak. Ve gitgide yaşın da büyüyor o yüzden hem dershane hemde istedigin bolumdeki bir yerin dukkani vs olabilir orada arada calış ya da yardim icin git ki hem işi gorursun gercekten isteyip istemedigine ve aileni de daha cok ikna etmis olursun sonucta 1 sene o isin icinde olucaksin biseyler ogreniceksin ve buyumus oluyorsun. Ailen izin vermezse ona bile zorla kendin git cunku istiyorum o bolumu de azmini gorurlerse inanirlar ve biraz gozun acik davranki buyudugunu anlasinlar sırf hevesten istiyormus gibi olma. 3. sene olmasi biseyi degistirmez istiyorsan ailene kanitlaman gerek cunku ailen yoluna tas koyuyor onlari ikna edersen geriye bisey kalmaz seneyede gidersin üniversiteye isi bilerek icleri rahat olur

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      dün akşam babam bana kızdı sebebi ise bende konuşma bozukluğu var bu yüzden 7 aydır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine gidiyorum haftada 1 gün 2 ders olacak şekilde konuşma ve dil terapistinden eğitim alıyorum ama konuşmam hala düzelmedi öğretmenim bugün bana sen buraya ilk başta gelirken bile konuşman böyle değildi o zaman daha iyiydi sonra buraya geldikten sonra konuşman kötü oldu dedi sonra babam bana hep senin konuşmanda bir fark yok diyor bugün babam bu yüzden konuşma ve dil terapistimle telefonda konuştu bende babamın yanındaydım sonra öğretmenim babama benim yaşadığım sıkıntıları anlattı sonra öğretmenim babama oğlunuza psikolojik baskı yapmayın ve onu başkalarıyla kıyaslamayın dedi sonra babam hocama biz evde oğlumuza karışmıyoruz onun bir dediğini iki etmiyoruz evde rahattır odası var sonra kimse ona karışmıyor gibi şeyler söyledi öğretmenime sonra babam öğretmenime oğlum 7 aydır sizden eğitim alıyor bir arpa boyu yol alamadı dedi sonra öğretmen babama bir şeyler söyledi telefonu kapattı telefonu kapattıktan sonra babam bana kızmaya başladı yeter artık sen 20 yaşına geldin hala öz güvenin yok çekingensin ben senin yüzünden artık kendimi öldüreceğim dedi bana ben babama bir şey demedim takmamaya çalıştım ama üzüldüm bu duruma sonra ben bu üniversite meselesini konuşma ve dil terapistime söyledim hocam bana sen bu yıl üniversiteye yerleştin mi dedi bende ona durumu anlattım evet hocam yerleştim ama ailem istemedi bu yüzden üniversiteye gitmedim dedim öğretmenin bugün telefonda babama kendisine böyle dediğimi söyledi sonra babam öğretmenime beni haksız çıkarttı sonra babam telefonu kapattı bu konuda da bana kızdı Babam üniversite meselesini öğretmenime anlatmamdan çok rahatsız oldı sen neden gidip beni öğretmenine söylüyorsun neden beni kötülüyorsun dedi. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Çerkes183
    Çerkes183 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    Kimseye güvenme! Herkesi kendin gibi sanma!
    Dost edineceğinde bin düşün, bir karar ver. İnsanları, kendilerinin hiçbir çıkarının olmadığı birine nasıl davrandığına bakarak tanımaya çalış; çünkü asıl karakterleri öyle durumlarda belli olur.

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • asdafadasf
    asdafadasf Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    İlk sene sevgili yapma awq

    Arkadaşlarına asla güvenme, birinci senenin sonunda gruplar oturur o zaman güvenmeye ufak ufak temkinli olarak başlayabilirsin.

    Derslerine odaklan. O hayat sahte insanlar sahte keenks

    2
    0 Yorumla
  • Qbyte
    Qbyte Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    1 yıl

    Öncelikle tüm ilişkiler çıkar üzerinedir.

    Her zaman sana faydası olan gruba dahil ol (sosyal, kariyer, notlar gibi).

    Kimseden izole olmaya çalışma atik ol.

    Dersler her şey değildir (akademi düşünmüyorsan) zaten müfredat zayıf genelde.

    Network önceliğin olsun.

    Sosyal becerin zayıfsa zorla geliştir.

    3
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Oropaa
    Oropaa Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl

    Öncelikle herkesle ilk dakikadan samimi olan. Önce ölç , tart. Sonra arkadaş mertebesine yükselt. Yurtta kalacaksan , eşyalarını bilhassa kıymetli olanları orta yerde bırakma. Ayrıca oda kuralları iyi belirlensin. Sonra sorun çıkmasın.

    1
    2 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • Oropaa
      Oropaa
      1 yıl

      @Tarık964 ben buna başka bir sorunun altına yaptığım yorum sonrası , senin yine bunun yazman neticesinde cevap vermiştim. Oraya bakabilirsin

      Yorumla
  • myang
    myang Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Aynı hobiye sahip olduğun arkadaşlarla tanışabilirsin. Üniversiteye başlamadan önce ilişkilerin çok önemli olduğunu düşünebilirsin, ama aslında en önemli şey kendini daha iyi tanımaktır. İlgi duyduğun bir alanda olduğunda, benzer ilgilere sahip arkadaşlarla tanışmak çok daha kolay olabilir

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    İnsanları iyice tanımadan hemen samimi olma soğukta davranma ikisinin ortası mesafeli ol bir insanı tanımak en az 2 yıl sürer ondan sonra sana göre bir arkadaş mı değil mi karar verirsin illaki kendine göre bir arkadaş bulursun kimseyle kimsenin dedikodusunu da yapma seni kötü ederler

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • yarenimsii
    yarenimsii Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    ilk yil yapilan butun arkadasliklar ikinci yil dagilir ona gore kendine yol ciz, hicbirine de guvenme

    1
    3 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • Benimolsadecebenim
      Benimolsadecebenim
      1 yıl

      Siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümü güzel bir bölüm ama tabi senin hayalindeki bölüm 2 yıllık bir bölüm bence gizli tercih yapmakla iyi yapmışsın nitekim siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü açıktan da okunabilir bir bölüm ama sanırım sen okuyamazsın çünkü 2 yıllık önlisans programına kayıtlı bir öğrenci 4 yıllık lisans programına kayıt yaptıramaz ama bence sen okumak istediğin bölümü oku ve ailende sana güvenmeyi öğrenir bu süreçte merak etme

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      @Benimolsadecebenim dün akşam babam bana kızdı sebebi ise bende konuşma bozukluğu var bu yüzden 7 aydır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine gidiyorum haftada 1 gün 2 ders olacak şekilde konuşma ve dil terapistinden eğitim alıyorum ama konuşmam hala düzelmedi öğretmenim bugün bana sen buraya ilk başta gelirken bile konuşman böyle değildi o zaman daha iyiydi sonra buraya geldikten sonra konuşman kötü oldu dedi sonra babam bana hep senin konuşmanda bir fark yok diyor bugün babam bu yüzden konuşma ve dil terapistimle telefonda konuştu bende babamın yanındaydım sonra öğretmenim babama benim yaşadığım sıkıntıları anlattı sonra öğretmenim babama oğlunuza psikolojik baskı yapmayın ve onu başkalarıyla kıyaslamayın dedi sonra babam hocama biz evde oğlumuza karışmıyoruz onun bir dediğini iki etmiyoruz evde rahattır odası var sonra kimse ona karışmıyor gibi şeyler söyledi öğretmenime sonra babam öğretmenime oğlum 7 aydır sizden eğitim alıyor bir arpa boyu yol alamadı dedi sonra öğretmen babama bir şeyler söyledi telefonu kapattı telefonu kapattıktan sonra babam bana kızmaya başladı yeter artık sen 20 yaşına geldin hala öz güvenin yok çekingensin ben senin yüzünden artık kendimi öldüreceğim dedi bana ben babama bir şey demedim takmamaya çalıştım ama üzüldüm bu duruma sonra ben bu üniversite meselesini konuşma ve dil terapistime söyledim hocam bana sen bu yıl üniversiteye yerleştin mi dedi bende ona durumu anlattım evet hocam yerleştim ama ailem istemedi bu yüzden üniversiteye gitmedim dedim öğretmenin bugün telefonda babama kendisine böyle dediğimi söyledi sonra babam öğretmenime beni haksız çıkarttı sonra babam telefonu kapattı bu konuda da bana kızdı Babam üniversite meselesini öğretmenime anlatmamdan çok rahatsız oldı sen neden gidip beni öğretmenine söylüyorsun neden beni kötülüyorsun dedi. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    zengin birini bulup metresi olsun mezun olunca issiz kalir yoksa

    1
    7 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      O zor ya cigercinin kedisi sokak kedisini yapsın D

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Tarık964 nerelisin

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Vanlıyım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @Tarık964 erkeklere baski uygulanmaz ki sen kiz misin

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Hayır erkeğim

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Bizim binada bir tane komşunuzun benim yaşımda bir oğlu var oğlu bu yıl üniversite kazanmış Antalya da 2 yıllık anestezi bölümünü kazanmış o çocuğun annesi bugün benim anneme anlatılmış biz oğlumuzun 2 yıllık okumasını istemiyorduk babası ona oğlum şehir dışına gitme 2 yıllık üniversite okuma boşa masraftır demiş sonra o çocuk ailesine çocuk inat etmiş banane siz isteseniz de istemeseniz de ben gideceğim beni göndermeye mecbursunuz demiş sonra o çocuğun annesi eşine yani o çocuğun babasına karışma keyfi bilir gitsin demiş göndermişler bugün Antalya ya gitmiş duydum kendi halime üzüldüm ben aileme söz geçiremedim kendimi aileme hiç bir şekilde ifade edemedim konuşmama bile izin vermediler üniversite tercih sürecinde

      Yorumla
  • Venüstengeldimm
    Venüstengeldimm Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Ne dostluklar arkadaşlıklar aşklar göreceksin son sınıfta selam bile vermeyecekler birbirlerine 😂

    1
    13 Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      Cidden mi

      Yorumla
    • Venüstengeldimm
      Venüstengeldimm
      1 yıl

      Evet o yüzden kimseyi tınlamayın gönlünüzce yasayın hı birde asla kendinizi ezdirmeyin

      Yorumla
    • asiriuzuluyorum
      asiriuzuluyorum
      1 yıl

      Ben uniye yeni başlayacağım ama lisede çok zorbalandim dislandim bunun için çok gerginim yani anksiyetem var, biraz cekingenim o yüzden, WhatsApp grupları açıldı diğerleri daha çok girişken rahatça konuşuyor falan ben çok çekiniyorum daha az konuşuyorum, bu bir sorun olur mu?

      Yorumla
    • Venüstengeldimm
      Venüstengeldimm
      1 yıl

      İnsanları çok önemseme inan kimse göründüğünden fazlasi değil

      Yorumla
    • Venüstengeldimm
      Venüstengeldimm
      1 yıl

      Tuvalet eğitimi olmayan insanlar var

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • Venüstengeldimm
      Venüstengeldimm
      1 yıl

      Elektrik bölümünü oku siyaset kamu boş aileni dinleme nefret ediyorum böylelerinden erkeksin sen garsonluk yap para biriktir istediğin üniversiteye git

      Yorumla
    • Venüstengeldimm
      Venüstengeldimm
      1 yıl

      Ya hemde aynı sehir okusaydın ya yazık etmişsin ek tercihten yaz git

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      dün akşam babam bana kızdı sebebi ise bende konuşma bozukluğu var bu yüzden 7 aydır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine gidiyorum haftada 1 gün 2 ders olacak şekilde konuşma ve dil terapistinden eğitim alıyorum ama konuşmam hala düzelmedi öğretmenim bugün bana sen buraya ilk başta gelirken bile konuşman böyle değildi o zaman daha iyiydi sonra buraya geldikten sonra konuşman kötü oldu dedi sonra babam bana hep senin konuşmanda bir fark yok diyor bugün babam bu yüzden konuşma ve dil terapistimle telefonda konuştu bende babamın yanındaydım sonra öğretmenim babama benim yaşadığım sıkıntıları anlattı sonra öğretmenim babama oğlunuza psikolojik baskı yapmayın ve onu başkalarıyla kıyaslamayın dedi sonra babam hocama biz evde oğlumuza karışmıyoruz onun bir dediğini iki etmiyoruz evde rahattır odası var sonra kimse ona karışmıyor gibi şeyler söyledi öğretmenime sonra babam öğretmenime oğlum 7 aydır sizden eğitim alıyor bir arpa boyu yol alamadı dedi sonra öğretmen babama bir şeyler söyledi telefonu kapattı telefonu kapattıktan sonra babam bana kızmaya başladı yeter artık sen 20 yaşına geldin hala öz güvenin yok çekingensin ben senin yüzünden artık kendimi öldüreceğim dedi bana ben babama bir şey demedim takmamaya çalıştım ama üzüldüm bu duruma sonra ben bu üniversite meselesini konuşma ve dil terapistime söyledim hocam bana sen bu yıl üniversiteye yerleştin mi dedi bende ona durumu anlattım evet hocam yerleştim ama ailem istemedi bu yüzden üniversiteye gitmedim dedim öğretmenin bugün telefonda babama kendisine böyle dediğimi söyledi sonra babam öğretmenime beni haksız çıkarttı sonra babam telefonu kapattı bu konuda da bana kızdı Babam üniversite meselesini öğretmenime anlatmamdan çok rahatsız oldı sen neden gidip beni öğretmenine söylüyorsun neden beni kötülüyorsun dedi. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • Venüstengeldimm
      Venüstengeldimm
      1 yıl

      Baba demek ki yaptıgın sey kötü de ben sadece olanı anlattım ailene rest çek bir kızar iki kızar sonra seni sindiremezler

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Bizim binada bir tane komşunuzun benim yaşımda bir oğlu var oğlu bu yıl üniversite kazanmış Antalya da 2 yıllık anestezi bölümünü kazanmış o çocuğun annesi bugün benim anneme anlatılmış biz oğlumuzun 2 yıllık okumasını istemiyorduk babası ona oğlum şehir dışına gitme 2 yıllık üniversite okuma boşa masraftır demiş sonra o çocuk ailesine çocuk inat etmiş banane siz isteseniz de istemeseniz de ben gideceğim beni göndermeye mecbursunuz demiş sonra o çocuğun annesi eşine yani o çocuğun babasına karışma keyfi bilir gitsin demiş göndermişler bugün Antalya ya gitmiş duydum kendi halime üzüldüm ben aileme söz geçiremedim kendimi aileme hiç bir şekilde ifade edemedim konuşmama bile izin vermediler üniversite tercih sürecinde

      Yorumla
    • Venüstengeldimm
      Venüstengeldimm
      1 yıl

      Kimseden onay almak zorunda değilsin pasif olma işe gir para biriktir vs rest çek git

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Yaşadığım yer pek büyük bir şehir değil burada İş bulmak o kadar kolay değil işte bu yaz tatilinde 3 ay çalışayım para biriktireyim dedim ama iş bulamadım

      Yorumla
  • kahvefincani828
    kahvefincani828 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    1 yıl

    Dur.
    Neyi yapmak istersen önce bir dur ve mantık süzgecinden geçir

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • samsunlu321
    samsunlu321 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    1 yıl

    İlk başlarda çok gez sonradan zaman olmuyor
    Vizelere çok çalış finallerde çok sıkıntı çekmezsin

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Hayatı yaşa ama derslerine de çalış, büte kalma mümkünse okulu uzatmadan bitir ve mesleğine biran önce atıl , başarılar dilerim

    2
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • kitapsever122
    kitapsever122 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Kimseye herseyi hemen anlatma ve insanlara hemen güvenme em olarak gruplasma olabiliyor bunu takma derim. :)

    2
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • EskimüdavimBsm
    EskimüdavimBsm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    1 yıl

    Çok fazla arkadaş canlısı olma temkinli ol 😄

    1
    3 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Tamamdır, tesekkürler.

      Yorumla
    • EskimüdavimBsm
      EskimüdavimBsm
      1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Melekknz
    Melekknz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Arkadaş gruplarından uzak dur kimseye derdini sıkıntını anlatma

    3
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • meowmerv
    meowmerv Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 yıl

    kendin ol onlarca insanın arasından mutlaka bir arkadaş bulursunuz zaten bunun için kaygılanmayın güzel arkadaşlıklar kurun ama asla güvenmeyin sadece eğlencenize bakın

    2
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Sufle20
    Sufle20 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Al bu takatukaları takatukacıya götür.
    Takatukacı bu taka tukaları takatukalatmazsa al bu takatukaları takatukacıdan takatukalatmadan geri getir.

    0
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • bbeyyza6
    bbeyyza6 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    1 yıl

    Tecrübeyle sabit her gün başka biriyle takılcaksın * asla samimi olamicaksiniz. Hatta dün takıldığın biriyle selamlaşmıyorsunuz bile sjsjsjjs. Sana üni ortamını bizzat açıkladım

    4
    4 Yorumla
    • Melezbirkız
      Melezbirkız
      1 yıl

      Başkaa ne önerirsiniz ödmdmd ztn büyük ihtimal de öyle olur

      Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Tamam buna dikkat edeceğim tesekkurler

      Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Başka önerin var mı çok mantıklı konusuyorsun

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Dearhead
    Dearhead Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Seçeceğin meslek bölümü yapabileceğin ve sevebilip alışacağın meslek olmalı derdim

    0
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • serpil2255
    serpil2255 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 103 , eic 94%
    1 yıl

    Derslerine odaklan seçtiğin arkadaşlarına dikkat et

    0
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • geceegunesii
    geceegunesii Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    1 yıl

    Çıkar uğruna sana yaklaşan çok kişi olucak dikkatli olmanı öneririm.

    0
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • turnaabei
    turnaabei Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    1 yıl

    İlk haftadan gruplasmalar oluyo 15 kişi beraber gezebiliyorlar. 2 seneye girmeden hepsi dağıliyor. Eger caliskan bir öğrenciysen not istemek için yanına gelecekler eğer bir kere not verirsen yandın sürekli not isterler

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Ahuuuuyld12
    Ahuuuuyld12 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Doya doya etkinliklere katil

    1
    2 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Abartmadan katılırım, teşekkürler.

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Kimseye güvenme üni dostları cıkarcı, asklari terminale kadardır😂

    1
    2 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Aşka inanmıyorum ztn. Güvenmeme önerini uygulayacağım, teşekkürler.

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • ilikebenobody
    ilikebenobody Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    Cik gez eglen insanlarla tanis arkadas ol yalniz takilan insanlara donusme cok sey kaybedersin. Universite en cok tecrubelencegin yer bi cok seyle ilk kez orada karsilasip orada ogrenceksin. Cogu seyi tecrube etmeye calis (her seyi degil)

    0
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • ozangunes1
    ozangunes1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    İlk dönem oluşacak kalabalık arkadaş gruplarından uzak dur

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bol bol mala vur

    1
    5 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Her şeyin zamanı var.

      Yorumla
    • kızılcıerbeti1313133
      kızılcıerbeti1313133
      1 yıl

      WHJSWJWOWHWOWHWOEH

      Yorumla
    • eneesm
      eneesm
      1 yıl

      Lan seni görünce korktum cadımısın

      Yorumla
    • kızılcıerbeti1313133
      kızılcıerbeti1313133
      1 yıl

      @eneesm evet

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Sensizimcanımbenim
    Sensizimcanımbenim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    1 yıl

    Azimli ol ama daha da çok kararlı ol bölümünde. Başarılar 🎉

    0
    1 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Teşekkür ederim, tamamdır.

      Yorumla
  • queen0908
    queen0908 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    Arkadaşlarınla çok samimi olma ilk başlarda gruplar halinde takılacaksınız ama zamanla gruptaki herkes dağılacak o yüzden arkadaş bağlarına güvenme

    0
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl

    Derslerine odaklan

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • pipipriapos
    pipipriapos Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 77%
    1 yıl

    Hemen sevgili yapma çünkü 4 yılın boş geçer.

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • samuel1
    samuel1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Dersler iyi olursa kızlar seni bulur

    0
    2 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Evet, haklısın. Derslerime dikkat edeceğim.

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • TheBourty
    TheBourty Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    Karı kız düşünme derslerine odaklan :)

    0
    2 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Çok haklısın ama nasıl desem daha çok nasıl hazırlanip gideyim tarzinda düşünüp sormuştum

      Yorumla
    • TheBourty
      TheBourty
      1 yıl

      Kişisel bakımın için hazırlıklarını yap

      Yorumla
  • Sinsiiikızz
    Sinsiiikızz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    Bu tavsiyeleri ben de okuyayım kdkf

    2
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • ferfecirs
    ferfecirs Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    1 yıl

    Hep son günmüş gibi eğlen

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • tubahanimmi
    tubahanimmi Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Relax ol

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Pars98
    Pars98 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Kimseye güvenme

    1
    5 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • Pars98
      Pars98
      1 yıl

      Kpss tek çaren o zaman

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      dün akşam babam bana kızdı sebebi ise bende konuşma bozukluğu var bu yüzden 7 aydır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine gidiyorum haftada 1 gün 2 ders olacak şekilde konuşma ve dil terapistinden eğitim alıyorum ama konuşmam hala düzelmedi öğretmenim bugün bana sen buraya ilk başta gelirken bile konuşman böyle değildi o zaman daha iyiydi sonra buraya geldikten sonra konuşman kötü oldu dedi sonra babam bana hep senin konuşmanda bir fark yok diyor bugün babam bu yüzden konuşma ve dil terapistimle telefonda konuştu bende babamın yanındaydım sonra öğretmenim babama benim yaşadığım sıkıntıları anlattı sonra öğretmenim babama oğlunuza psikolojik baskı yapmayın ve onu başkalarıyla kıyaslamayın dedi sonra babam hocama biz evde oğlumuza karışmıyoruz onun bir dediğini iki etmiyoruz evde rahattır odası var sonra kimse ona karışmıyor gibi şeyler söyledi öğretmenime sonra babam öğretmenime oğlum 7 aydır sizden eğitim alıyor bir arpa boyu yol alamadı dedi sonra öğretmen babama bir şeyler söyledi telefonu kapattı telefonu kapattıktan sonra babam bana kızmaya başladı yeter artık sen 20 yaşına geldin hala öz güvenin yok çekingensin ben senin yüzünden artık kendimi öldüreceğim dedi bana ben babama bir şey demedim takmamaya çalıştım ama üzüldüm bu duruma sonra ben bu üniversite meselesini konuşma ve dil terapistime söyledim hocam bana sen bu yıl üniversiteye yerleştin mi dedi bende ona durumu anlattım evet hocam yerleştim ama ailem istemedi bu yüzden üniversiteye gitmedim dedim öğretmenin bugün telefonda babama kendisine böyle dediğimi söyledi sonra babam öğretmenime beni haksız çıkarttı sonra babam telefonu kapattı bu konuda da bana kızdı Babam üniversite meselesini öğretmenime anlatmamdan çok rahatsız oldı sen neden gidip beni öğretmenine söylüyorsun neden beni kötülüyorsun dedi. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
    • Pars98
      Pars98
      1 yıl

      Konuşmanı düzelt iyi üni
      Kpss konusunda çok çalış
      Pes etme

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Bizim binada bir tane komşunuzun benim yaşımda bir oğlu var oğlu bu yıl üniversite kazanmış Antalya da 2 yıllık anestezi bölümünü kazanmış o çocuğun annesi bugün benim anneme anlatılmış biz oğlumuzun 2 yıllık okumasını istemiyorduk babası ona oğlum şehir dışına gitme 2 yıllık üniversite okuma boşa masraftır demiş sonra o çocuk ailesine çocuk inat etmiş banane siz isteseniz de istemeseniz de ben gideceğim beni göndermeye mecbursunuz demiş sonra o çocuğun annesi eşine yani o çocuğun babasına karışma keyfi bilir gitsin demiş göndermişler bugün Antalya ya gitmiş duydum kendi halime üzüldüm ben aileme söz geçiremedim kendimi aileme hiç bir şekilde ifade edemedim konuşmama bile izin vermediler üniversite tercih sürecinde

      Yorumla
  • Iphigenia_375
    Iphigenia_375 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    1 yıl

    Çabuk geçiyor

    1
    0 Yorumla
  • çpkn_kuruFASULYE007
    çpkn_kuruFASULYE007 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl

    korun hamile bırakma

    1
    1 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Tamam

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Kimseyle samimi olma başına musallat olurlar

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Kafani ver

    1
    0 Yorumla
  • eneesm
    eneesm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 19
    1 yıl

    Ben neyim biliyormusun

    0
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • hadiyinla
    hadiyinla Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 77%
    1 yıl

    Okulu bırakmasını

    0
    0 Yorumla
  • yardımsever1906
    yardımsever1906 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    Fazla açılma

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • jdiqmdjq
    jdiqmdjq Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    1 yıl

    ne kazandın

    0
    4 Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Sosyal hizmet

      Yorumla
    • jdiqmdjq
      jdiqmdjq
      1 yıl

      hayırlı olsun arkadaşım cerrahpaşada p bölümü okuyodu erkek sayısı azdı onlarda

      Yorumla
    • ali_b92
      ali_b92
      1 yıl

      Evet az

      Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Bol bol ok al yanına

    1
    1 Yorumla
    • Tarık964
      Tarık964
      1 yıl

      Maalesef ben üniversiteye gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?

      Yorumla
  • uqwert
    uqwert Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    Boş.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > YKS2026 > Sorular > Üniversiteye yeni başlayan birine neler tavsiye edersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversiteye yeni başlayacak birine neler tavsiye edersiniz? 4 cevap verildi
Üniversiteye yeni başlayanlara neler tavsiye edersiniz? 13 cevap verildi
Üniversiteye yeni başlayacak birine ne tavsiye verirdiniz? 8 cevap verildi
Üniversiteye yeni başlayacak olan bir öğrenciye ne tavsiye edersiniz? 13 cevap verildi
Üniversiteye yeni başlayacak olan birine ne tavsiye verirsiniz? 7 cevap verildi
Yeni üniversiteye başlayacak birine ne tavsiye edersiniz? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨