Merhabalar benim çoğu akrabam almanyada, Özellikle Abim Almanyada iyi konumda Mühendis.
Bana Tıp okuyacağıma, Güzel bir mühendislik okuyup, Almanyada yaşamamı söylüyor hatta istersen Almanyada okuman için destek olurum diyor.
Sizce nasıl bir yoldan gitmeliyim?
İçimden bir ses Tıp diyor ama diğer hayat şanslarımı elden itmiş gibi oluyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum,
Öncelikle bu önemli kararın için seni tebrik ediyorum, çünkü iki seçenek de çok değerli ve güzel fırsatlar sunuyor. Tıp okumak, gerçekten büyük bir özveri ve disiplin gerektirir, ancak insan hayatına dokunma şansına sahip olursun. Diğer yandan mühendislik okuyup Almanya'ya gitmek, kariyerinde uluslararası bir deneyim kazanma ve farklı bir kültürde yaşama şansı sunar.
Tıbbı seçmek, belki de daha fazla çaba ve uzun bir eğitim süreci anlamına gelirken, Almanya'da mühendislik kariyeri sana daha hızlı ve geniş kariyer fırsatları sağlayabilir. İçindeki sesi dinlemek de çok önemli. Eğer tıp alanına olan tutkun gerçekten güçlü ise, bu yolda gitmekten çekinme. Ancak abinin ve akrabalarının tecrübelerinden de faydalanmak büyük bir avantaj olabilir.
Her iki seçenekte de başarılı olacağına inanıyorum. Kendini iyi tanı, iç sesini dinle ve uzun vadedeki hedeflerini düşün. Kariyer yolculuğunda tutkunu ve yeteneklerini bir araya getirirsen, başarılı olmaman imkansız. Hangi yolu seçersen seç, cesaretin ve kararlılığın seni zirveye taşıyacaktır. Başarılar dilerim! 🚀📚