Bu sene yks senem sevgilimle çok vakit geçiremediğim için ona değer vermiyormuşum gibi hissediyor?

Bu sene 12. sınıfım ve geçen seneden çalışmaya başladım bu senede daha da çok çalışmam gerekiyor ama 3 ay tatile girdiğimizden beri trip atıp duruyor durumu açıklıyorum sevdiğimi belli ediyorum soğumasın diye dün gece konuşuyoduk bunun hakkında tkr bende artık eskisi kadar çok çalışmadığımı dedim yani ciddne çok çalışmıyorum eskiden 9 saatse şimdi 5 saat çalışıyorum ama hiçbişe yetişmiyor neyse dün gece tkr konusu açıldı değersiz hissettiğini söyledi bende tamam dedim biraz daha azaltırım şey dedi "Kendini ayrılığa hazırla tamam mı" dedi bende daha da azaltırım dedim 2 3 saat civarı çalışırım dedim "Geç oldu" dedi kafam çok karışık ne yapmam lazım bilmiyorum

Güncellemeler
1 yıl
Bunu yazdıktan 1 2 saat sonra ayrılmak istediğini söyledi öyle ayrılmayalım gibi bişeyler dedim çünkü yemin ederim çok seviyorum sabah konuşuruz dedi çok garip hissediyorum ya 3 4 ay önce şey demişti bende çalışmaya başlicam bi süre sonra soğumandan çok korkuyorum demişti neden böyle bi konu yüzünden soğuyımki hayatı söz konusu aksine mutlu olurum aradan 1 sene geçtikten sonrada aynı üniversitede okicaktık buda yalan olucak gibi
Bu sene yks senem sevgilimle çok vakit geçiremediğim için ona değer vermiyormuşum gibi hissediyor?
Cevapla