Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı kazandım bölüm hakkında bilgi?

Ben bu sene büro yönetimi ve yönetici asistanlığı kazandim bu bölüm hakkında bilgi verir misiniz? Açıkta kalmamak için yazmıştım çıktı yani bölümü tam bilmiyorum bile. Genelde kadın mesleği midir sekreterlik sonuçta yani sınıfımda erkek mi cok olur kız mı? Matematik var mı zorlanır mıyım?
Büro yönetimi ve yönetici asistanlığı kazandım bölüm hakkında bilgi?
Cevapla