Eczacılık kazandım ama okuyasım yok napıcam?

İstanbul'da ingilizce eczacılık kazadım ama okuyasım yok hep gezmek tozmak partilemek istiyorum erkeklerle takılmak 0rspu gibi hayat yaşamak istiyorum ders çalışmayı sevmiyorum aslında çalışınca yapıyorum bu sene gayet iyi bir sıralama yaptım ama sevmiyorum bir yıl hazırlık artı 5 yıl toplamda 6 yıl okumayı gözüm hiiiiiç kesmiyo
Eczacılık kazandım ama okuyasım yok napıcam?
Cevapla