2024 YKS yerleştirme sonuçları açıklandı. Tercih yapan adaylar uzun süreli bekleyiş sonrasında kazandıkları üniversiteyi öğrenecekler. Yerleştirme sonuçlarını ÖSYM sorgulama ekranından yapabilirsiniz.
YKS tercih sonuçları nasıl öğrenilir? Sorgulama sayfası üzerinden adaylar YKS tercih sonuçlarını T.C kimlik numarası ve aday şifreleriyle öğrenebilecek.
2024 Üniversite kayıtları ne zaman yapılacak?
YKS yerleştirme sonuçlarına göre bir programa yerleşen adaylar kayıt işlemlerini 19-23 Ağustos'ta yapacak, elektronik kayıtlar ise 19-21 Ağustos'ta alınacak.
YKS yerleştirme sonuçları açıklandı! Kimler hangi üniversiteye yerleşti?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Valla daha belli değil cezanın kalkması için okula dava açtım sonucu birkaç haftaya belli olacak ceza kalkarsa aynı bölümden devam edicem kalkmazsa kaydımı sildirip yeniden yksye hazırlanıcam
Valla güzeldi üniversite yıllarını özledim 2015 yılında başladım 2021 de mezun oldum biraz olaylarım oldu hayatımda ondan dolayı okul uzadı Kütahya güzel bi yer :) hayırlı olsun takıldığın bir durum olursa yardımcı olurum
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Ailen çok yanlış yaklaşmış. Kendi istediğin bölümü okuman daha mantıklı ama 2 yıllık bölümde iş bulabilir misin bilmiyorum. Ben olsam ailemi kırmazdım ya
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
@Tarık964 keşke onlara ben bu bölümü okuyacam yoksa bir daha dershaneye, sınava girmem deseydın. Ya da istedikleri bölümü kazandığını söyleyip istediğin bölüme devam etseydin. Nerden bilecekler sen demeden hangi bölüme gittiğini
ben 19 yaşında bir erkeğim bugün babam bana kızdı sebebi ise bende konuşma bozukluğu var bu yüzden 6 aydır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine gidiyorum haftada 1 gün 2 ders olacak şekilde konuşma ve dil terapistinden eğitim alıyorum ama konuşmam hala düzelmedi öğretmenim bugün bana sen buraya ilk başta gelirken bile konuşman böyle değildi o zaman daha iyiydi sonra buraya geldikten sonra konuşman kötü oldu dedi sonra babam bana hep senin konuşmanda bir fark yok diyor bugün babam bu yüzden konuşma ve dil terapistimle telefonda konuştu bende babamın yanındaydım sonra öğretmenim babama benim yaşadığım sıkıntıları anlattı sonra öğretmenim babama oğlunuza psikolojik baskı yapmayın ve onu başkalarıyla kıyaslamayın dedi sonra babam hocama biz evde oğlumuza karışmıyoruz onun bir dediğini iki etmiyoruz evde rahattır odası var sonra kimse ona karışmıyor gibi şeyler söyledi öğretmenime sonra öğretmen konuştu telefonu kapattı telefonu kapattıktan sonra babam bana kızmaya başladı yeter artık sen 20 yaşına geldin hala öz güvenin yok çekingensin ben senin yüzünden kendimi öldüreceğim dedi bana ben babama bir şey demedim takmamaya çalıştım. Sizce babam haklı mı?
@Tarık964 bence çok sıkı, diktatör bir ailen var. Sırf ebeveynlerin diye senin sahibinmiş gibi davranıyorlar sırf seni bu hayata getirdiler diye her istediklerini yapamazlar. Senin kararlarına saygı duymak zorundalar. Yanlış yaptığım konularda seni uyarabilirler tabii ki ama bu kadarı fazla. Bence senin özgüvenini kıran ailen hep kendilerine bağımlı olmanı istiyorlar hep onlara ihtiyaç duymanı istiyorlar ve senin bir şeyleri başaramadığını düşünmeni hissetmeni sağlıyorlar. Manipüle ediyorlar seni. Bir insana ön kere şunu yapamıyorsun dersen oda onu yapamadığına inanır. Seni ezikleyip, aşağıya çekiyorlar. Buna izin verme biraz sert olmaya çalış istediğin şeyleri vurgulayarak söyle. Ben bunu yapıcam sizde saygı duyucaksınız de. Bana baskı yapıyorsunuz, hep eziyorsunuz, başarısız olucağımı, özgüvensiz olduğunu söylüyorsunuz hayır ben böyle biri değilim beni böyle bir duruma sokan sizsiniz. Bırakında istediğim şeyi yapıyım ve mutlu oluyum. Başarısız olsam da bu benim seçimim olsun. Yanlışı ve doğruyu görüyüm de
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
@nilnil2 Aha o puan seneye daha da zorlaşır demedi deme gerçekten istiyorsan ne yapacağını biliyorsun. Ancak o bölüm alternetif ünileri de seç kafan rahat eder
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ben yerleşmedim maalesef
Ankara üni uzaktan muhasebe ve vergi uygulamaları. Acaba uzaktan olduğu için elektronik kayıt mı yapmam lazım?
Fark etmez her türlü elektronik kayıt yapabilirsin
Evet ama ilk önce parayı yatiracaksin sonra kayıt yaptiracaksin
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Ben sınava girmedim yerleşenler hep şimdiden başarılar diliyorum
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Keşke bu soruya cevabım olsa:))
Kızım Türk Alman üniveristesi ne çıktı bakalım
Güzel ünidir mühendislik için
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Medipol Anestezi de hiç hayalim değildi. Hastane içinde çalışacağım en azından ona mutlu oldum
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Manisa Celal Bayardan Kütahya Dumlupınar üniversitesine geçtim
İyiden kötüye düşmüşsün manisa daha iyi
🥺🥺🥺🥺
Kırmak istemedim ama neden öyle bir tercih yaptın şaşırdım sadece
Manisa'da iki yıllık okuyordum. Kütahya'dan dört yıllık gelince gittim
Sen okuyor musun
He ikiden dörde geçtiysen iyi o zaman
Sözde okuyorum ama okulu bırakma durumum var uzaklaştırma aldım bırakıp yeniden yksye hazırlancam
Kutahyalimisim
Hayır, Kütahya'ya ilk kez gideceğim
@_elsevier_ hedefin var mı peki
Pişman olasılığın çok fazla
Ya neden
Köy gibi biryer çünkü
Bölümün ne
Tıpp
Laboratuvar okuyordum matematiğe geçtim
Gene gidip aglicqksin
Valla daha belli değil cezanın kalkması için okula dava açtım sonucu birkaç haftaya belli olacak ceza kalkarsa aynı bölümden devam edicem kalkmazsa kaydımı sildirip yeniden yksye hazırlanıcam
Düz matematik mi yoksa öğretmenlik mi
Direkt matematik
Ne cezası
Uzaklaştırma verdiler
Dpü mezun olduğum yer 😁
Nasıl yer
Valla güzeldi üniversite yıllarını özledim 2015 yılında başladım 2021 de mezun oldum biraz olaylarım oldu hayatımda ondan dolayı okul uzadı Kütahya güzel bi yer :) hayırlı olsun takıldığın bir durum olursa yardımcı olurum
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Ailen çok yanlış yaklaşmış. Kendi istediğin bölümü okuman daha mantıklı ama 2 yıllık bölümde iş bulabilir misin bilmiyorum. Ben olsam ailemi kırmazdım ya
Dumlupınar pınarla hangi bölüm
Matematik
Kutahyalamisin
Değilim
Nerelisin
Okuyorum zaten de benim okula gelen var mı şöyle bir göz atıyorum sitede dbdbsbsv
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
, İzmir Yaşar üni %75 burslu olarak koca Y rraaagı yeme ve onu Mesut etme sanatı kazandım, yerlestim , memnunun
Bende bi bölüm yazmışsın gibi okuyorum koca y. Deyince qklım şaştı 😁😁😁
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Gazi üniversitesi kimya
Bu arada 2 yıllık mı 4 yıllık mı diye soruyorlar hep, 2 yıllık kimya mı varmış şaşırdım, 4 yıllık kazandım diye belirteyim.
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Gazi Üniversitesi sınıf öğretmenliği 🥹🥹🥹
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Sistem çökmüş giremiyorum
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
İnşallah herkes istediği yere girmiştir.
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
@Tarık964 keşke onlara ben bu bölümü okuyacam yoksa bir daha dershaneye, sınava girmem deseydın.
Ya da istedikleri bölümü kazandığını söyleyip istediğin bölüme devam etseydin. Nerden bilecekler sen demeden hangi bölüme gittiğini
ben 19 yaşında bir erkeğim bugün babam bana kızdı sebebi ise bende konuşma bozukluğu var bu yüzden 6 aydır bir özel eğitim ve rehabilitasyon merkezine gidiyorum haftada 1 gün 2 ders olacak şekilde konuşma ve dil terapistinden eğitim alıyorum ama konuşmam hala düzelmedi öğretmenim bugün bana sen buraya ilk başta gelirken bile konuşman böyle değildi o zaman daha iyiydi sonra buraya geldikten sonra konuşman kötü oldu dedi sonra babam bana hep senin konuşmanda bir fark yok diyor bugün babam bu yüzden konuşma ve dil terapistimle telefonda konuştu bende babamın yanındaydım sonra öğretmenim babama benim yaşadığım sıkıntıları anlattı sonra öğretmenim babama oğlunuza psikolojik baskı yapmayın ve onu başkalarıyla kıyaslamayın dedi sonra babam hocama biz evde oğlumuza karışmıyoruz onun bir dediğini iki etmiyoruz evde rahattır odası var sonra kimse ona karışmıyor gibi şeyler söyledi öğretmenime sonra öğretmen konuştu telefonu kapattı telefonu kapattıktan sonra babam bana kızmaya başladı yeter artık sen 20 yaşına geldin hala öz güvenin yok çekingensin ben senin yüzünden kendimi öldüreceğim dedi bana ben babama bir şey demedim takmamaya çalıştım. Sizce babam haklı mı?
@Tarık964 bence çok sıkı, diktatör bir ailen var. Sırf ebeveynlerin diye senin sahibinmiş gibi davranıyorlar sırf seni bu hayata getirdiler diye her istediklerini yapamazlar. Senin kararlarına saygı duymak zorundalar. Yanlış yaptığım konularda seni uyarabilirler tabii ki ama bu kadarı fazla. Bence senin özgüvenini kıran ailen hep kendilerine bağımlı olmanı istiyorlar hep onlara ihtiyaç duymanı istiyorlar ve senin bir şeyleri başaramadığını düşünmeni hissetmeni sağlıyorlar. Manipüle ediyorlar seni. Bir insana ön kere şunu yapamıyorsun dersen oda onu yapamadığına inanır. Seni ezikleyip, aşağıya çekiyorlar. Buna izin verme biraz sert olmaya çalış istediğin şeyleri vurgulayarak söyle. Ben bunu yapıcam sizde saygı duyucaksınız de. Bana baskı yapıyorsunuz, hep eziyorsunuz, başarısız olucağımı, özgüvensiz olduğunu söylüyorsunuz hayır ben böyle biri değilim beni böyle bir duruma sokan sizsiniz. Bırakında istediğim şeyi yapıyım ve mutlu oluyum. Başarısız olsam da bu benim seçimim olsun. Yanlışı ve doğruyu görüyüm de
ata-aöf e-ticaret ve pazarlama
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Ne kadar çok ergen varmış sitede
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Umarim Herkesin güzel gelmiştir
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Bilemiyorum sana başarılar
Boğaziçi Üniversitesi İktisat
OHA ARKADASIM AYNI YERE YERLESI
Belli mi olur karşılaşırız belki
Evet evet
Ismini soylemezsin degil mi
Yok zaten gitmeme ihtimalim de var öylesine girmiştim iddia
Hmm anladim, ismini belki tanisirsiniz diye sormustum yanlis anlama
@nilnil2 Sorun yok :)) Sen ne kazandın?
Ben daha girmedim ama hedef boun ce
@nilnil2 Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü fena geleceği parlak desene bu sen o sene
Ya bolum hos ama siralama da hos.. 755 NE YA AGLICAM
@nilnil2 Aha o puan seneye daha da zorlaşır demedi deme gerçekten istiyorsan ne yapacağını biliyorsun. Ancak o bölüm alternetif ünileri de seç kafan rahat eder
A seneye neden zorlasacak ki
@nilnil2 Talep artıyor artan talep işi zorlaştırır
Dogru, neyse biz de en iyisi oluruz yapacak bisi yok
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Ya da kimlere hangi üniversite yerleşti
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Çorum kazanan özelden yazabilir mi.
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Düzce üniversitesi
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Üniversite sınavına girmedim
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Manisa isktisadi ve idari bilimler çıktı 🫡
Hadi hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Marmara Hukuk geldi
Çok iyi hayırlı olsun , hukuk okumak isterdim
Savcı olmak istiyorum. Teşekkür ederim
Olursanız bir gün adliyenin birinde karşılaşırız
Çağlayanda olsun mümkünse
Tamam oldu
Sen ne okuyorsun ki
Ben okumuyorum
Adliyede nasıl denk gelicez
Ben adliyede çalışıyorum
Ne güzel. İstanbul’da mı
Değil.
Nasıl denk gelicez ki 😁
Ayy onu lafın gelişi olsun diye söyledim, hem savcı oldun diyelim temelli İstanbul’da kalacağını mı sanıyorsunki?
Hayır kulağımdan tutup ordan oraya atıcaklar
Evet doğru tespit
Hayallerini kırmak istemem ama sağlam torpilin yoksa savcı olmak için baya sürüneceksin
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Açılmıyor ki bakamadık bir türlü
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Pilotaj
neresi
BAU
ücretlimi
yiğenimde karatay da okuyacak
Yok burslu, çok tebrik ederimm💪💪
bende sizi tebrik ederim
belki birgün havalanlarında görüşürsünüz
😅😅🫡umarım
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
selçuk uni maliye
Bölümün güzel. Selçuk’tan mezun müfettiş arkadaşım vardı
gercekten mi cok tesekkurler💕💕💕
Kamuda çalışmayı düşünüyor musunuz
@isimsizzzz122 güzel seçim, bu iş sana yakışır ayrıca gizemli 🍬😊😊
Fotoğraf Sana aitse Konya güzel görsün 🎉
tabii ki kamuda calismak isterim
Güsel bölüm. bende konyadayım. @isimsizzzz122
@reynunn napıcan?
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Karabuk
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
Cambridge uni
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?
su ve su ürünleri
Öyle bölüm mü varmış
Maalesef ben üniversiteye yerleştim ama gidemedim ona yanıyorum ben ailemden gizli üniversite tercihimi değiştirdim istediğim bölüm tuttu ama yine de ailem beni üniversiteye göndermedi kayıt yaptırmama da izin vermediler ben 19 yaşında bir erkeğim ailem bana hiç bir konuda güvenmiyor ben bu yıl üniversite kazandım ama ailem beni göndermedi sebebi ise ben 2 yıllık elektrik bölümünü kazandım ailem de o bölümü okumamı istemedi çünkü ailem bana güvenmiyor ailem bana sen el becerikli biri değilsin elektrik bölümünü okuyamazsin seni elektrik çarpar dedi bir de ailem bana bu yıl tercih zamanı zorla 4 yıllık siyaset bilimi ve kamu yönetimi bölümünü yazdırdı ben ise 2 yıllık bölümler düşünüyordum ama ailem 2 yıllık okumama izin vermedi sonra bende hayallerimin peşinden gitmek istedim ve ailemden gizli 2 yıllık bölümleri de yazdım sonra bana yaşadığım şehirde 2 yıllık elektrik bölümü geldi ailem kayıt yapmama izin vermedi 2 gün önce üniversite kayıt için son gündü ama ben ailemden dolayı kayıt yaptiramadım bir de annem tercih sonuçları açıklandığı gün teyzelerimi telefonda arayıp teyzelerime şimdiki çocuklar rezildir bizim oğlumuz bizden gizli gitmiş elektrik bölümünü yazmış şimdi elektrik bölümünü kazandı dedi sonra babam beni dün tekrar dershaneye kayıt etti yani bu gelecek yıl ile birlikte tam 3 yıl olacak dershaneye gidiyorum eylül ayında dershane başlıyor bir de ailem şehir dışında da üniversite okumamı istemedi sebebi ise ailem bana hem sen şehir dışında kendine bakamazsın hem de sen çok safsin ve iyi niyetlisin seni kullanırlar kötü alışkanlıklar ve kötü arkadaşlıklar edinirsin dediler bana. Sizce ne yapmalıyım?