Arkadaslar doğuda bilgisayar müh. okuyorum sizce bu yıl girip yks ye İstanbul da bir yer mi kazansam?

Evet arkadaşlar çok kararsızım aslında. Normalde tıp istiyordum ama son aylarda hiç calismadigimdan psikolojik olarak zor bir dönemdi benim için depremden dolayı sıralamam bir hayli düştü bende bilgisayar mühendisliği yazdım. yığılmadan dolayı son tercihim geldi. 21 yaşına girdim bu yıl. Okuduğum bölüm zor ama güzel bence yani beğendim ama şehiri ve üniversiteyi begenemedim. sizce bu yıl girip İstanbul'da bir yer mi yazsam yoksa devam mı etsem yaştan dolayı bir sıkıntı olur mu çok geç mi kalmış olurum
Arkadaslar doğuda bilgisayar müh. okuyorum sizce bu yıl girip yks ye İstanbul da bir yer mi kazansam?
Cevapla