Biyolojiyi çok sevmediğim halde tıp yazdım pişman olur muyum?

Tyt biyolojiyi (hücreler, bitkiler vs) seven biri değilim fakat tıbbın pratik alanına (hasta bakmak, damar yolu açmak, iğne yapmak, dikiş atmak) ve anatominin kadavra kısmına aşırı ilgim var. Tıp fakültesi yazdım ama pişman olmaktan korkuyorum

Biyolojiyi çok sevmediğim halde tıp yazdım pişman olur muyum?
Cevapla