Tercih nasıl ist yaşıyorum hem sıkıldım bunaldım hemde lojistik okudum lisede gitmek istiyorum çıkarsa bi tanesi kötü mü bunlar?

Tercih nasıl ist yaşıyorum hem sıkıldım bunaldım hemde lojistik okudum lisede gitmek istiyorum çıkarsa bi tanesi kötü mü bunlar?
Tercih nasıl ist yaşıyorum hem sıkıldım bunaldım hemde lojistik okudum lisede gitmek istiyorum çıkarsa bi tanesi kötü mü bunlar?
Cevapla