Çaresizlik. Lütfen ciddiye alarak yorum yapın olur mu?

Merhaba arkadaşlar. Hikayem biraz uzun. Öncelikle şöyle başlayayım. 2 yıl önce avukat biriyle tanıştım. Kendisi gayet kibar saygı değer bir kişilik. Tanışmadan itibaren her gün aralıksız 7/24 konuşmaya flört etmeye başladık. Bir gün ondan bana karşı her zaman dürüst olmasını beni aptal yerine koymamasını istedim ve bana bir şekilde her şeyini anlatmasını sağladım. Hayatında bir çok kadın varmış. Hayatında bir çok kadın olduğunu 2. ayda öğrenmiştim fakat hiçbiriyle sık görüşmediği hayatına dair detaylar paylaşmadığı için ciddiye almamıştım fakat tam 1 yıl sonra bir tane sevgilisi de olduğunu itiraf etti. Farklı şehirdeler. Fakat aramızdaki iletişimden bağdan dolayı çok bağlanmıştım canım çok yanıyor ama gidemiyorum.. Gitmeme izin vermiyor. Çünkü sevgilisi dediği kişiyi bile sevmiyor bir sürü insanla aldatıyor. Fakat onunla tatile gidiyor, doğum gününde birlikte oluyor. Benim yanımda o arayınca telefonlarını açmıyor, kız da üzerine düşmüyor, sorgulamıyor. Onunla sık iletişimi yok sadece benimle farklı bir bağı iletişimi var. Sevgilinin bu yaşantından haberi var mı diye sorduğumda o da her şeyi biliyor fakat sadece hayatımdaki kadınların isimlerini bilmiyor diye açıklamalar yapıyor. Neden sevgili oldun peki diye sorduğumda da uzun bir ilişkiden çıkmıştım çok mutsuzdum o yüzden o zamanlar karşıma o çıkmıştı. Öyle sevgili olmuştuk diyor.. Tam 2 yıldır sevgili hayatı yaşıyoruz. Bazı gerçeklere gözümü kapatıyorum kör olmayı tercih ediyorum açıkçası diğer kadınları umursamıyorum fakat sevgilisiyle tatile ona buna gittiğini öğrendiğimde canım çok yanıyor. Gitmemem için de elinden gelen her şeyi yapıyor. Beni manipüle ediyor kısaca. Aynı zamanda ondan başka kimseyle konuşmamı istemiyor, birine ilgi duymamdan çok korkuyor. Bana yazanları görünce kendi adını soyadını vererek başka erkeklerin benimle iletişim kurmasını engelliyor. Bana bir söz ver bana hiçbir zaman ihanet etme. Diğerlerinin yaptıklarını umursamam fakat senin bendeki yerin çok başka. Senin ihanetin bana dokunur. Bana hiçbir zaman yanlış yapma diyor. Ama diğer kadınlar ve sevgilisiyle de yaşantısına devam ediyor. Ben çok çıkmazdayım çok seviyorum evet ama kaldıkça kendime saygımı kaybediyorum. Gidemiyorum her şey çok zor. Düşüncelerinizi bekliyorum.

Çaresizlik. Lütfen ciddiye alarak yorum yapın olur mu?
Cevapla