Ben Kızılay kan bağışında bulundum 1ay önce ve hastalandım?

Doktora gittim ilaç bana iyi gelmedi ve sonrada o hapın etkisi gitmedi beli sürede sonradan romatizma ihtimalini verdi bende üzüldüm kan bağışında bulundum iylik yapayim derken kötülüğüm dokunacak ama bilmiyodum sonra genetik olduğunu öğrendim zaten bacağım falan eklemlerin ağrıyor doktora gene gitigimde zaten iltihap var dedi ayak bileğinde bende ihtimal vermedim yüzleşemiyorum bir türlü kendime dokunduramiyorum bu hastalığı sizce yanlışmi düşünuyorum daha erken yaa (yaş ) anlamında?
Ben Kızılay kan bağışında bulundum 1ay önce ve hastalandım?
Cevapla