Aöf bir bölümü tercih yapıp yerleşsem yine de kayıt, harç ücreti ödeyecek miyim?

Mesela 1450 tl diyoe bir aöf bölümü için. Ama ben yks ile yerleşicem yani 2. Üniversite kapsamında değil. Yine de ücret ödüyor muyum?

Aöf bir bölümü tercih yapıp yerleşsem yine de kayıt, harç ücreti ödeyecek miyim?
Cevapla