Bu sene örgüne kayit olup 2. üniversiye kayıt yaptırmak istiyorum ama İkisi birden çok zorlar mı?

Örgün de maliye yazmayı düşünüyorum 2. üni olarak da tıbbi sekreterlik ama zorlanmamak adına acaba türk dili edebiyatı tarih gibi bölümler mi yazsam sonuçta onu da yazsam bişey olmucayak diğerini yazsam da bişey olmicak amacim uzaktan tıbbi sekreterlik okuyup atanmak
Bu sene örgüne kayit olup 2. üniversiye kayıt yaptırmak istiyorum ama İkisi birden çok zorlar mı?
Cevapla