Yardimm! Gastronomi mezunları olarak kariyerinize hangi işlerle başladınız ve memnun musunuz?

Merhabalar, Gastronomi mezunları olarak kariyerinize hangi işlerle başladınız? Iş bulmanız kolay oldu mu? Ne kadar maaş ile başlanıyor genelde? Biliyorum ki hemen yüksek bir mevki ile başlanmiyor. Çoğu yerde de 10 saat çalışılıyor ve tatillerde az ya da yok. Bu kadar çalışmaya değiyor mu? Çok yorucudur ancak kaldırabilir miyim bilmiyorum. Benimle deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Güncellemeler
1 yıl
Lütfen yardım edin
Yardimm! Gastronomi mezunları olarak kariyerinize hangi işlerle başladınız ve memnun musunuz?
Cevapla