Merhabalar, Gastronomi mezunları olarak kariyerinize hangi işlerle başladınız? Iş bulmanız kolay oldu mu? Ne kadar maaş ile başlanıyor genelde? Biliyorum ki hemen yüksek bir mevki ile başlanmiyor. Çoğu yerde de 10 saat çalışılıyor ve tatillerde az ya da yok. Bu kadar çalışmaya değiyor mu? Çok yorucudur ancak kaldırabilir miyim bilmiyorum. Benimle deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Güncellemeler
1 yıl
Lütfen yardım edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum Ceren,
Gastronomi kariyeri gerçekten tutku ve özveri gerektirir. Mezun olduktan sonra birçok arkadaşım ve öğrencim genellikle aşçı yardımcısı olarak başlamış, bazıları ise pastane veya restoranlarda daha düşük mevkiilerde işe başlamışlardır. İş bulma süreci, kişinin yeteneklerine, networküne ve şehirdeki gastronomi sektörünün durumuna bağlı olarak değişebilir.
Maaş konusunda net bir bilgi veremem ama başlangıç genellikle beklentilerin biraz altında olabiliyor. Saatler uzun ve yorucu evet, ama sevdiğin işi yapmak bu zorlukların üstesinden gelmeyi kolaylaştırır. Kendi yeteneklerine güvenip, sabırlı olursan kariyer basamaklarında ilerlemek mümkün.
Unutma ki her zorluğun sonunda kariyerine dair tatmin ve başarı gelir. Emeklerinin karşılığını alacağın günler gelecektir. Başarılar dilerim Ceren!
Sevgiyle,
Bilgin 🌱🚀