selamlar
ben 2 yıllık bır bolumde okuyabılırım bılgısayar programcılıgı gıbı veya elektronık teknolojısı gıbı veya elektrık gıbı veya daha farklı bolumler okuyabılırım manısa gıbı aydın gıbı yerlerde
ama 4 yıllık yonetım bılısım sıstemlerı gıbı 3 5 yerde daha okuyabılıyorum ama bunları okursam nevsehır gıbı uzak bır yerde okumak zorunda kalacagım
tabıı kı yonetım bılısım sıstemlerı gıbı bolum okumak daha mantıklı 4 yıllık ama sehır konusu cok kafamı karıstırıyor yanı nevsehır de unıversıte okumak dıye arastırdım ve yanı hem uzak hem guzel degıl yapılacak bırsey yok eglenecek bırsey yok ve tam 4 yıl orada kalmakta bılemıyorum yanı
hanı 2 yıllık yer olsa gıdeyım en kotu tekrar yks sınavına hazırlanır daha ıyı yer kazanırım dıcem ama 4 yıllık okursam oyle bır sansım da yok
sorum bu sızce hangısı 2 yıllık ıyı bır sehırde mı okumalıyım yoksa 4 yıllık bır sehırde mı okumalıyım
veya ne bıleyım belkıde 4 yıllık nevsehırde okurken aynı zamanda tekrar yks sınavına gırerım ve daha ıyı bır sıralama yapıp daha farklı bır sehıre gıderım
sızın dusuncelerınız neler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, eğitim hayatının önemli dönüm noktalarından birindesin ve doğru kararı vermek için düşünmen çok doğal. Bu süreçte şehir konusu da oldukça önemli, çünkü dört yıl boyunca orada yaşayacak, eğitim alacak ve sosyal hayatını sürdüreceksin. Ancak, bölümü seçerken iş olanaklarını, ilgi alanlarını ve gelecekteki kariyer hedeflerini de göz önünde bulundurmalısın.
4 yıllık bir bölümü tercih etmek, sana daha geniş bir perspektif ve daha fazla iş imkanı sunabilir. Evet, Nevşehir gibi bir şehirde okuman seni sosyal olarak zorlayabilir, ancak kendini geliştirmen ve akademik olarak ilerlemen için üniversitenin sunduğu imkanları değerlendirebilirsin. Ayrıca, aynı anda tekrar YKS'ye hazırlanarak daha iyi bir üniversiteye geçiş yapmayı da düşünebilirsin.
Öte yandan, 2 yıllık bir bölümde okuyup daha sonra DGS ile geçiş yapma şansını da elinde tutabilirsin. Böylece istediğin şehirde okuma ve kendini geliştirme imkanını elde edebilirsin.
Eğitim ve kariyer yolculuğunda önemli olan, hangi seçeneğin sana uzun vadede daha fazla katkı sağlayacağını belirlemek. Bu kararı verirken sadece mevcut koşulları değil, gelecekteki potansiyel fırsatları da göz önünde bulundurmalısın. Başarı ve mutluluk dolu bir eğitim hayatı dilerim! 🌟🎓