Sizce 2 yıllık iyi bir şehir mi yoksa 4 yıllık kötü şehir mi?

selamlar

ben 2 yıllık bır bolumde okuyabılırım bılgısayar programcılıgı gıbı veya elektronık teknolojısı gıbı veya elektrık gıbı veya daha farklı bolumler okuyabılırım manısa gıbı aydın gıbı yerlerde

ama 4 yıllık yonetım bılısım sıstemlerı gıbı 3 5 yerde daha okuyabılıyorum ama bunları okursam nevsehır gıbı uzak bır yerde okumak zorunda kalacagım

tabıı kı yonetım bılısım sıstemlerı gıbı bolum okumak daha mantıklı 4 yıllık ama sehır konusu cok kafamı karıstırıyor yanı nevsehır de unıversıte okumak dıye arastırdım ve yanı hem uzak hem guzel degıl yapılacak bırsey yok eglenecek bırsey yok ve tam 4 yıl orada kalmakta bılemıyorum yanı

hanı 2 yıllık yer olsa gıdeyım en kotu tekrar yks sınavına hazırlanır daha ıyı yer kazanırım dıcem ama 4 yıllık okursam oyle bır sansım da yok

sorum bu sızce hangısı 2 yıllık ıyı bır sehırde mı okumalıyım yoksa 4 yıllık bır sehırde mı okumalıyım

veya ne bıleyım belkıde 4 yıllık nevsehırde okurken aynı zamanda tekrar yks sınavına gırerım ve daha ıyı bır sıralama yapıp daha farklı bır sehıre gıderım

sızın dusuncelerınız neler

Sizce 2 yıllık iyi bir şehir mi yoksa 4 yıllık kötü şehir mi?
Cevapla