hangisini öne yazmaliyim bunlar geliyor? 🤔
2 yıllık gıda teknolojisi (lisansla gida muhendisligine tamamlayabilirim)
kamu yönetimi VEYA siyaset bilimi ve kamu yönetimi (lisans)
2 yıllık ormancılık ve orman ürünleri (orman mühendisliği lisansla)
2 yıllık dış ticaret (uluslararası ticaret vb. lisanslarina tamamlayabilirim)
calisma ekonomisi ve endüstri ilişkileri (lisans)
sosyoloji veya turizm işletmeciliği (lisans)
iktisat (lisans)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
uluslararası ticaret bölümüm amma en kötü uluslararası iktisat derim lakin ingilizce gerisi boş.
dis ticaretten uluslararası ticarete gecsem is olanaklarim nasil olur. bana bosuna okuma diyolar ama baska ne okuyacagim ki bunlar elimde
Ben daha iki dil ve bilgi birikimimle bulamadım sen düşün bende dgs ile geçtim 😂
ama diğerleri dahada beter gıda müh erciyesi bitiren tanıdığım senelerce bulamadı
calisma ekonomisi ve endüstri iyi midir?
torpille illa bulunur mu bu arada gıda mühendisliğinde
Bulunmaz onunda vardı amma olmuyor öyle önce belediye devlet meclis üyesi tanıdığı sonra müdür akraba tanıdığı öyle gidiyor işler, hem bahsettiğin yeni açılan bi bölüm o bölümdende bi gelecek çıkmaz endüstriyel faaliyet ya da çalışma konularında hele haklarda çok geriyiz zaten meclisin akrabalarıyla dolu bu denli sektördende olmaz adamlar İstanbul'da iktisat bitirip gene adam olamıyor sen düşün.
en güzeli yapay zekaya site yazdır sat dolandır, dron mron uçur milleti dinen dolandır falan bunlar iş yapar
bende gideceğim az daha sabır çekiyorum
ya o zaman ne okuyacagim.. ben yine yeni acilan yapay zeka bolumlerini yaziyorum ama kontenjan az gelir mi bilmiyorum sonlara da bu bolumlerden sıralama yapacaktım
Sana şöyle söyleyim ben osmanlıdan bugüne dek ticaretle uğraşan soyum var, öncesi selanik o halimle bu mesleği yapar iken almıyorlar bu ülke sadece birbirine endeksli müdür oğluna oğlu ablasına ablası kuzenine gibi herkes birbirine endeksli işe alım var öyle liste uzar ki canımız sıkılır yapabileceğin en temizi para kazan biriktir iyi kötü afrikada bi ülkede bile okusan buradan daha mantıklıdır en azından anlamı var.
Gıdayı yazma iş yok. Diğerleri hakkinda fikrim yok. İktisat da mantikli ama okudugun üni cok önemli
gida da çok iş var diyorlar cidden yok muymus. iktisat olarak balikesir canakkale duzce nevsehir unileri nasil?
Gıda müh. Olarak iş bulmak zor diye biliyorum ama mezunlara sormak lazim
sizce burdaki unilerle iktisat mı calisma ekonomisi ve endüstri ilişkileri mi
Hepsi de çöp bölümler. İş imkanı yok.
ne okuyayım
Hangi bölümü kazandınız?