Boşuna kendi topuğuna sıkıyorsun diyor bütün çevrem?

Uzun zamandır deniz ulaştırma işletme mühendisliği istiyordum ve itü tutuyor. Herkes eczacılık yaz puanını çöpe atma pişman olursun diyor. Sonra pişman olmaktan da korkuyorum ama hayalim olan da bir bölümdü
Boşuna kendi topuğuna sıkıyorsun diyor bütün çevrem?
Cevapla