Fizik ve biyoloji sevmiyorum sayısalda kalmalı mıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Ben fizik ve biyolojiden nefret ediyorum sevemedim bir ama sayısal seçtim matematik seviyorum kimya da yapabildiğim kadar yaparım sayısal da kalmalı mıyım yoksa alan mı değiştirmeliyim?
Fizik ve biyoloji sevmiyorum sayısalda kalmalı mıyım?
Cevapla