Asgari maaşa çalışan işcilerden iş verenlerin beklediği performans tam olarak nedir?

Asgari maaş vericeklerdi normalde ama 19 bine anlaştık yaptığım iş kesinlikle asgari maaşa yapilcak bir şey değil bedenen ağır fizik gerektiren bir iş yani iş sonunda kanter içinde kalıyorum ama başimdaki ustalar calişmamdan memnun degilmiş böyle devam edersem benimle gereken konuşmayi yapıp (postalicaklar) ben işten ayrıldım tabi müdür engel olmaya calişti ama yani bu insnaların verdikleri maaş neki de alacakları performansı yüksek bir verimlilik de bekliyorlar
Güncellemeler
1 yıl
Yüksek tempo, Güler yüz, diksiyon, dil ama sonuç asgari maaş
Asgari maaşa çalışan işcilerden iş verenlerin beklediği performans tam olarak nedir?
Cevapla