Yks tercih yaparken ilk sıraya yazmanın avantajı var mı?

Atıyorum benim sıralamam 100 istedigim bolumu 10. sıraya yazdım bir baskasının sıralaması da 120 olsun ama o ilk tercihine yazmıs kim alınır mesela o bolume
Yks tercih yaparken ilk sıraya yazmanın avantajı var mı?
Cevapla