Kendimi ikisinde de geliştirebilirim. İkisini de yapabilirim.
Diyetisyen
Psikoloji
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendimi ikisinde de geliştirebilirim. İkisini de yapabilirim.
Cevap
2Cevap
Beslenme ve diyetetik okursan psikoloji ile yan dal yapabiliyorsun. Bende beslenme ve diyetetik okuyorum
Dert dinlemekte iyimisin zor iş gibi psikoloji ama sen bilirsin
Hemşirelik yaz
Hemşirelik yapamam
Bu ikisi işsizlik garantili
Bu mesleği okuyorum geçen röportaj ödevim vardı Üsküdar’da bi diyetisyenle konuştum 1 ayda 1 yıllık askeri ücret kazanıyor ama sen yinede işsizlik garantili demeye devam et 😅😅
Aileniz nasıl yazdiriyo diyetisyenligi
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım,
Beslenme ve diyetetik ile psikoloji arasında kararsız kalman son derece anlaşılır. Her iki alan da kendi içerisinde oldukça değerli ve topluma katkı sağlayan mesleklerdir. İş imkanlarına gelince, beslenme ve diyetetik alanında halk sağlığı üzerine yoğunlaşarak, hastanelerde, spor salonlarında ve özel kliniklerde çalışma şansın olabilir.
Psikoloji ise çok geniş bir yelpazeye sahip; klinik ve danışmanlık hizmetlerinden insan kaynaklarına kadar farklı sektörlerde iş bulabilirsin. Kendi yeteneklerini ve ilgi alanlarını göz önünde bulundurarak, hangi alanda daha çok mutlu ve başarılı olacağını değerlendirmelisin. Unutma, her iki alanda da kendini sürekli geliştirirsen başarılı olma şansın yüksek. 🌟📚
Başarılar dilerim!