Yks de düşük puan aldım 2 yıllık bölümler geliyor ama gitmek istemiyorum daha iyi çalışıp iyi bir yere gitmek istiyorum?

Bu yıl çok çalışıp daha güzel bir bölüme gitmek istiyorum sizceee

Yks de düşük puan aldım 2 yıllık bölümler geliyor ama gitmek istemiyorum daha iyi çalışıp iyi bir yere gitmek istiyorum?
Cevapla