1 yılda sayısalda 20-30k sıralama yapmak mümkün mü?

Merhaba arkadaşlar ben dil bölümü çıkışlıyım. Sizde takdir edersiniz ki sayısalım pek iyi değil. Belli bir düzeyde matematik temelim var. Bu sene ydt'den sınava girdim ve sonucum feci kötü geldi. Seneye tekrar sayısaldan girersem 20-30k civarında bir sıralamaya ulaşabilir miyim? Çocukluk hayalim olan moleküler biyoloji bölümünü istiyorum.

1 yılda sayısalda 20-30k sıralama yapmak mümkün mü?
Cevapla