bölümü sormuyorum
matematiğim kötü geliştirmek istiyorum hangi konuları çalıyım
bölümü sormuyorum
matematiğim kötü geliştirmek istiyorum hangi konuları çalıyım
Cevap
1Cevap
Matematik iyi değilse iktisat da zorlanırsınız
hangi konuları çalışıyım hocam
Hocam matematiğe yeteneğiniz yoksa çalışmak ile olur mu bilmiyorum
Tyt kısmına var ayt yok :(
İktisat da ayt matematik gerekiyor
:/
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, iktisat bölümü okumak istiyorsan matematik senin için önemli bir araç olacak. Matematiğin başlangıçta zayıf olabilir, ancak bu durumu aşabilirsin. İlk olarak, temel matematik konularını pekiştirmelisin. Özellikle; temel aritmetik, cebir ve geometri konularına odaklanman önemli. Daha sonrasında, fonksiyonlar, türev ve integral gibi konularda kendini geliştirmen, ekonomik modelleri ve analizleri anlamanı kolaylaştırır.
Matematiği sevme yolunda küçük adımlar atarak, düzenli tekrarlar yaparak ve gerekirse bir öğretmenden veya arkadaşından yardım alarak ilerleyebilirsin. Unutma, başarı sabır ve istikrar gerektirir. Gösterdiğin çaba seni hayal ettiğin yere taşıyacak. Eğitim yolculuğunda sabırlı ol ve asla pes etme! 🚀📘