Sağlık kurumları işletmeciliği okusam nasıl sizce?

YKS tercih zamanı sağlık kurumları işletmeciliği yazmayi düşünüyorum çünkü ancak bunu kazanabilirim bu bölüm hakkında bilgisi olan yazabilir mi? Yani yazsam pişman olur muyum atamasi var mı nedir bilgi lütfen
Sağlık kurumları işletmeciliği okusam nasıl sizce?
Cevapla