Çok kötü sıralamada olsa özel üniversitede ataması var diye hemşirelik yazmak mantıklı mı sonuçta Kpss önemli?

Bence çok mantıklı
Çok kötü sıralamada olsa özel üniversitede ataması var diye hemşirelik yazmak mantıklı mı sonuçta Kpss önemli?
Cevapla