Merhaba bu konuda danışabileceğim biri yok lütfen cevap verir misiniz?

AHBV İşletme 2. sınıf öğrencisiyim. Seneyeki dönem 3'e başlayacağım. İçimde hukuk okumak ukte kaldı. Tekrar sınava girip hukuk okumak istiyorum. Seneye 3'ün sonunda sınava girip hukuk yazacağım. Fakat bu kadar emeğimin yıllarımın boşa gitmesini istemiyorum. İşletmeyi bitirmek istiyorum. Sınava girmek için işletmeyi bitirmeyi beklersem geç kalacağım. 3'ün sonunda seneye sınava girip hukuk yazsam. İşletmeyi açığa alıp devam edebiliyor muyum açıktan? Yani ben seneye hukuk yazıp hukuk'a başlayıp onu örgün şekilde okurken halihazırda okuduğum işletme bölümünü de açığa almak öte yandan da onu bitirmek istiyorum bu mümkün müdür? Teşekkürler

Merhaba bu konuda danışabileceğim biri yok lütfen cevap verir misiniz?
Cevapla