Arkadaşlar toplaşınnn bakalım siz ne diyeceksiniz bu durumaaa?

Arkadaşlar şimdi yakın arkadaşım buseden hoşlanan bir çocuk var çocuğun adı emre. Bu çocuğun hoşlantısı artık yıllar sürdüğü için platonik idolü gibi birşeye dönüştü. Ara arada buseden iletişimi koparmıyordu. Ama buse bu çocuktan hiç ama hiç hoşlanmıyor yani karşılıklı değil. Ki asla olmaz diyor yani. Sonrasında buse bu emre denen çocuğu bir iş arkadaşıyla bir ortamdayken tanıştırmış bulunuyor. Kızın adınada selin diyelim sksjsjsj Selinde emreyi beğenmeye başlıyor şimdi tamammı. Sonra selin buseye diyoki “kanka biz emreyle çok iyi anlaşıyoruz yaa çok iyi biri iyi geliyor bana falan senin için bir sorun olur mu?” Bizim busede olmayacağını söylüyor. Ama ilerleyeceğinide tahmin etmiyor tabi. Daha sonra bu selinle emre buseden habersiz buluşuyorlar bide yanlarında yine herkesin ortak arkadaşı duygu diye bi kız var. İşte buluştukları o günü duygu buseye anlatıyor. Kanka işte çok samimiydiler birbirlerine fısıldayıp gülüşüyolardı falan filan. Ne bu samimiyet hoş olmadı gibi muhabbetler yapıyorlar. Şimdi bu buse iş arkadaşının ona büyük yanlış yaptığını düşünüyor. O çocuğun benden hoşlandığını platoniği olduğumu bildiği halde nasıl birşeyler hissedip konuşabilir diyo. İşte selin 35 yaşındaymış evde kalmış kız triplerine girmiş. Bir daha aslaa muhatap olmazmış selinle falan filan. Bende buseye dedimki emreye karşı bir şey hissetmiyorsan bu senin için niye problem? Hadi bişey hissetsen tamam yanlış yaptı kız diyeceğim. Belkide selini görünce çocukta bişeyler hissetti belkide nasibi odur bilemeyiz yani. Ha tamam arkadaşına bir kez daha söylersin kardeşim olayları biliyosun emre benden şu kadar sene hoşlanıyordu ara ara beni yokluyordu. Kızda derseki bi denemek istiyorum ki sana senin için sorun olur mu dediğinde sen olmaz demişsin? Yani problem ne dedim? Arkadaşlar bu arkadaşım busenin problemii nee? Veya ben mi yanlış düşünüyorum fikirleriniz çok önemli teşekkürler 🤣❤️
Arkadaşlar toplaşınnn bakalım siz ne diyeceksiniz bu durumaaa?
Cevapla