Netim çok düşük ne yapmam lazım bir türlü yükselmiyor?

Arkadaşlar bu sene yks ye gireceğim ama netlerim hep 17 18 ne yapmam lazım artmıyor bir türlü özellikle türkçede acayip sıkılıyorum ve sosyal hiç çözemiyorum - lere düşüyor net fen desen o da aynı şekil mat 10 11 doğru yardım edin plsss
Netim çok düşük ne yapmam lazım bir türlü yükselmiyor?
Cevapla