Moralim bozuk ben deger verilemehecek bir insan miyim neden boule yapıyor ve ben ne yapmalıyım sizce☹️?

Arkadaşımla mezuna kalmistik 1 sene biyunca mesajlardan konustuk ama genelde hep ben omu yksye motive ediyordum arada onun beni ettigi oluyordu ama genelde sohbetten cok o nana soru sormak motibe almak vs icin yazıyordu hep gec cevap veriyrodu bneim yanima gel siyeosu ama benim dershanem resmwn askeri disiplinle bizi egittigi icin pek gidemiyordum hep gidecekgim diyordum gidemiyordum neyse bu yuzden yuz yuze pek gorusmuyorduk zatwn bir de evler uzakti neyse yks bitti bana sınavımi dahi sormadi ben ona sordum bu mesaj yazmayın kesti ben ona yazıyordum ya birkac saate ya da 1 gun sonraya yazıyordu sonr aben yazmayi birkarim 1 aydir hala yazmadi ona sordugumda ben boyleyim alis bana dedi ama eskiden bu kadar degildi🥺
Moralim bozuk ben deger verilemehecek bir insan miyim neden boule yapıyor ve ben ne yapmalıyım sizce☹️?
Cevapla