Yazın gece calışsam verimli olur mu sizce yks2025 ?

hem cok sıcak hem ev kalabalık odaklanamıyorum eylül ayı gibi evde pek birileri kalmıcak o zaman sabah 4 5 de kalkıp çalışmayı düşünüyorum

Yazın gece calışsam verimli olur mu sizce yks2025 ?
Cevapla