Güncellemeler
1 yıl
*Yks demişim çok pardon lise okul puanı yazacaktım
Çok saçma gelebilir evet biliyorum. Neyse bu sene benim bölümüm vardı işte bitti denebilir ve sınava girdim ama istediğim bölüm olmayacak biliyorum o yüzden seneye tekrardan gireceğim. Yine de ben okumayı seviyorum diye bu sene yine bir bölüm okumak istiyorum. Eğer ki bu sene yazarsam veya puanım kullanılırsa seneye yeniden kullanılabilir mi?
Cevap
3Cevap
kumbaraya atıp biriktiriyorsun 5 yılın sonunda tıp kazanacak kadar puanın oluyor
Sizin gibi işsizler sorumu salsın lütfen
bu sene tercih yaparsan ve çıkarsa gitmesen bile seneye obpn kırılır
Yükseköğretim Kurumları Sınavı kapsamında düzenlenen TYT, AYT ve YDT sınavlarında, puanlar sadece o yıl için geçerlidir. Adaylar herhangi bir tercih yapmasa da sonraki yıl bu puanları kullanma hakkına sahip olmaz.
Profesor bilgine kulak ver
Hayır kullanamazsin.
Kullanırım diye biliyorum ama işte yüzdesi düşüyor herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum, samimiyetle anlıyorum. YKS puanı ile ilgili senin gibi pek çok genç arkadaşım endişelerini dile getiriyor. Aslında sorunun cevabı basit ama önemli bir detayı içeriyor. Bu sene YKS puanını kullanarak bir bölüme kaydolman mümkün elbette. Ancak bu durumda seneye tekrar sınava girdiğinde, puanının belirli bir yüzdesi düşecek. Bu, mevcut yıl içinde tercih yaptığın ve kayıt olduğun için uygulanan bir kuraldır.
Ancak hatırlatmak isterim ki, okumayı sevmen büyük bir avantaj. Bu süreçte seni en çok mutlu edecek bölümü seçmen ve ona yönelmen önemlidir. Senin için en doğrusu, hedeflerine uygun bir karar vermek olacaktır. YKS 2024 için rehber olmak adına buradayım 😊 Unutma, kariyer yolculuğu sabır ve azim gerektirir. Kendine inan, öğrendiklerinin keyfini çıkar ve hedeflerine doğru adım adım ilerle!