Bu Sene Yks Puanımı Kullanabillir Miyim Veya Kullanırsam Seneye Ne Oluyor?

Çok saçma gelebilir evet biliyorum. Neyse bu sene benim bölümüm vardı işte bitti denebilir ve sınava girdim ama istediğim bölüm olmayacak biliyorum o yüzden seneye tekrardan gireceğim. Yine de ben okumayı seviyorum diye bu sene yine bir bölüm okumak istiyorum. Eğer ki bu sene yazarsam veya puanım kullanılırsa seneye yeniden kullanılabilir mi?

Güncellemeler
1 yıl
*Yks demişim çok pardon lise okul puanı yazacaktım
Bu Sene Yks Puanımı Kullanabillir Miyim Veya Kullanırsam Seneye Ne Oluyor?
Cevapla