0 temeli olarak yazın neler yapmam gerek genel bir tafsiyeniz var mı?

yeni acık öğretimden diplama aldım sınıf öğretmenliği istiyorum yks 2025 giricem yapmam gerek önemli noktalar var mı teşekkür ederim şimdiden

0 temeli olarak yazın neler yapmam gerek genel bir tafsiyeniz var mı?
Cevapla