Neden ben çok çirkinim ve kısayım herkes benden nefret ediyor yaşamak istemiyorum artık sabrım kalmadı 😖😖😖😖?

Boyum kısa çok çirkinim kıllıyım arkadaşım yok arayanım soranım yok param yok psikolojim çok bozuk insanlar yüzüme bakmıyor kimse beni takmıyor hiç bişey yapmak istemiyorum hiç kimse benim kadar çirkin değil bir kendime bakıyorum çok moralim bozuluyor bu hayatta kimsem olmayacak yalnız yaşayıp yalnız öleceğim keşke hiç doğmasaydım yaşama isteğim hiç yok içimde bunun nasıl bir duygu olduğunu bilebilirmisiniz yaşadığım hayat bana zehir oldu 😖😖😖😖😖

Neden ben çok çirkinim ve kısayım herkes benden nefret ediyor yaşamak istemiyorum artık sabrım kalmadı 😖😖😖😖?
Cevapla