Her yaşadığım kötü davranışı/muameleyi güzel olmama bağlıyorum ne yapmalıyım?

Mesela fakülte de sınıfta hoca bana ters davranınca içimden çirkinim o yüzden diyorum, bir kasiyer benimle dönük iletişim kurunca çirkinim herhalde ondan diye içimden geçiriyorum. Günlük hayatta yaşadığım olayları dış görünüşüme bağlıyorum ve bundan kurtulamıyorum insanların içini okuyamadım için haliyle. Özguvenim de bu yüzden gittikçe düşüyor. Mesela annem birini bul artık diyor ben artık bu durumu o kadar kabullendim ki öyle kendimi öne atmaya bile korkar oldum yalnız anlar bu da kendini yamamaya çalıyor içinden der diye.. Çok kotü kabulleniş bu

Her yaşadığım kötü davranışı/muameleyi güzel olmama bağlıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla