Lütfen sorumu okuyun ilgi çekici başlık aklıma gelmedi?

simdi dostlarim soyle ki ben yks ogrencisiyim ve koçluk aliyorum. bu koç bana ödev veriyor ama ben çok sorumsuz biri olduğum için ödevleri asla günü gününe yapmıyorum ve son güne kalınca da hoca beni azarlamasın, babamı aramasın diye kalan ödevlerimi cevap anahtarından bakıyorum ve çok kötü hissediyorum. zaten kötü hissetmem gerek biliyorum ders çalışmamanın yanında hem koça verilen hem de kitaplara verilen para boşa gitmiş oluyo. bu yüzden aslında bi çözüm aramıyorum çözüm zaten belli benim ödevlerimi yapmam gereken vakitte yapmam. şimdi asıl benim istediğim burada öğretmen falan varsa bana kızabilir mi? çok canım gelebilir ama başka çarem yok öğretmen değilseniz de biraz azarlayın çok tşkler (bu 4xp gerektiren seyle alakalı falan değil gerçekten şaka da yapmıyorum lütfen ciddiye alın tekrardan tskler)

Lütfen sorumu okuyun ilgi çekici başlık aklıma gelmedi?
Cevapla