Mezun arkadaşlarımm, hangi bölümü kazandınızz?

Hangi bölümü kazandınızz yorumlara yazınn tebrikleşelimm. Ben başlıyorum, İngilizce Öğretmenliği kazandımm <3 <3 <3

Mezuna kalan arkadaşlarım, siz de eğer üzülüyorsanız hiç canınızı sıkmayın.

İnşallah seneye en iyi yerlere yerleşirsiniz istediğiniz bölümlere <3

Mezun arkadaşlarımm, hangi bölümü kazandınızz?
Cevapla