YKS2026 Karadeniz teknik üniversitesi istatistik ve bilgisayar bilimleri bölümünü yazsam mı çok kararsızım tercihlerin kapanmasına az kald? Düzinsan0 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Sizce Necmettin Erbakan üniversitesi nasıl matematik ve bilgisayar bilimleri yazmayı düşünüyorum Karadeniz teknik üniversitesi istatistik ve bilgisayar bilimleri bölümünü yazsam mı çok kararsızım tercihlerin kapanmasına az kald? Cevapla Bilgisayar Soruları Üniversite Soruları Bölüm Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
zehirhafiyye Takip Et Xper 7 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Biraz zor derler bende ktuden mezunum çok fazla yorum yapmiyim 0 4 Yorumla Düzinsan0 +1 yıl Derslerin zor olması değil mezun olunca işsiz kalmak istemiyorum Yorumla zehirhafiyye +1 yıl Kpss çalışacaksin atanacaksin araştırdın mi bu bölümün atamalarıni... işletme maliye okumanı tavsiye ederim okuyabiliyorsan Yorumla Düzinsan0 +1 yıl şu an sağlık ve yüksek puanlı mühendislik fakülteleri hariç atamalar hep zor Yorumla zehirhafiyye +1 yıl Maalesef aslında sağlık da okuyabilirsin herhangi bir bolimunu ama sen kararlisin galiba bu bölümü okumaya öyleyse hayirli olsun diyim👍 Yorumla
ruinated Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl tanıdığım konyada okuyordu necmettin erbakan kalitesiz falan deyip duruyordu ama bilmiyorum araştır sen bölüm hakkında çok bilgim yok 0 0 Yorumla
Hendestra Takip Et Master Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl KTÜ zor bir üni yinede aklında bulunsun 0 3 Yorumla Düzinsan0 +1 yıl Eğitim açısından mı? Zaten okumaya gidiyorum akademik kadorsunda da çok prof vardı Yorumla Düzinsan0 +1 yıl Kendimi geliştirmek istiyorum Yorumla Hendestra +1 yıl Akademik açıdan çok sorunlu hocalar var iş olsun diye bırakanlar var bire bir şahit olduğum insanlar var Yorumla
LonelyHead Takip Et Master Yaş: 33 , eic 97% +1 yıl Yazılıma yönel 0 1 Yorumla Düzinsan0 +1 yıl Evet ondan yazıyorum Yorumla
KlassikBirAdam Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Geleceği yok gibi en fazla ingilizce öğrenirsin 0 1 Yorumla Düzinsan0 +1 yıl Aslında önü açık bölüm olarak bakılıyor Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Arkadasim okuyordu bence baska bi bolum yazmalisin 0 1 Yorumla Düzinsan0 +1 yıl Neden başka bölüm işsiz mi kaldı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Biraz zor derler bende ktuden mezunum çok fazla yorum yapmiyim
Derslerin zor olması değil mezun olunca işsiz kalmak istemiyorum
Kpss çalışacaksin atanacaksin araştırdın mi bu bölümün atamalarıni... işletme maliye okumanı tavsiye ederim okuyabiliyorsan
şu an sağlık ve yüksek puanlı mühendislik fakülteleri hariç atamalar hep zor
Maalesef aslında sağlık da okuyabilirsin herhangi bir bolimunu ama sen kararlisin galiba bu bölümü okumaya öyleyse hayirli olsun diyim👍
tanıdığım konyada okuyordu necmettin erbakan kalitesiz falan deyip duruyordu ama bilmiyorum araştır sen bölüm hakkında çok bilgim yok
KTÜ zor bir üni yinede aklında bulunsun
Eğitim açısından mı? Zaten okumaya gidiyorum akademik kadorsunda da çok prof vardı
Kendimi geliştirmek istiyorum
Akademik açıdan çok sorunlu hocalar var iş olsun diye bırakanlar var bire bir şahit olduğum insanlar var
Yazılıma yönel
Evet ondan yazıyorum
Geleceği yok gibi en fazla ingilizce öğrenirsin
Aslında önü açık bölüm olarak bakılıyor
Arkadasim okuyordu bence baska bi bolum yazmalisin
Neden başka bölüm işsiz mi kaldı