Okuduğun üniversitede farklı bir bölüm tercih etmek, kayıtta bir sorun çıkarır mı?

okuduğum universitede 2. Sınıfım bu sene yks puanım ile aynı üniversitede farklı bir bölüm tercih eder ve yerleştigim taktirde bir sorun çıkar mı. Okuduğum bölümün kaydını sildirmem ve yeniden kayıt olmam gerekecek bilgisi olan var mı

Okuduğun üniversitede farklı bir bölüm tercih etmek, kayıtta bir sorun çıkarır mı?
Cevapla