Patoloji okumayı düşüünyorum ama kafam çok karıştı?

patoloji bölümüne puanım tutuyor fakat önüme bir insan parçası gelecek ve ben bu durumdan biraz korkuyorum onu da geçtim bu bir sağlık sektörü sonuç olarak riskli yanları var yanlış tedavi gibi bu durumda beni korkutuyor ve herkes sen yapamazsın diyor tercihe son 4 günüm kaldı ne yapacağım yardım edinn

Güncellemeler
+1 yıl
Ay ben patoloji bolumunu kazandim ve Şu an egitim hayatim cok guzel ilerliyo iyi ki secmisim halimden memnunum destek olanlara tisikkurlerrr :)
Patoloji okumayı düşüünyorum ama kafam çok karıştı?
Cevapla