Açık öğretim fakültesi hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursanız sevinirim?

Merhaba arkadaşlar ben lise de terk ettim okulu ondan sonra açık liseden kayıt olup mezun oldum bu yıl İlk kez girdim sınava ama çalışmadan bı deniyim diye tyt den 210 aldım sıralamam 2 milyon 400.000 de açık öğretim de bı bölüm gelir mi askerlik tecilim 31 aralık da bitiyor ben bu sene sıkı çalışıp tekrar gireceğim bölüme giremez sem de bı şekilde askerliği tecil edebilir miyim bu arada derslerim hep kötüydü okb hastasıyım derse bir türlü odaklanıyor dum

Açık öğretim fakültesi hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursanız sevinirim?
Cevapla