Açıköğretimden 2 yıllık çocuk gelişim yazmayı düşünüyorum. seneye tekrar sınava girip 4 yıllık çocuk gelişim kazandığımda ne olur?

açıktan 1. yılım bitmiş olcağı için 2. yıldan örgün eğitime falan başlıyabiliyo muyum 4yıllık

Açıköğretimden 2 yıllık çocuk gelişim yazmayı düşünüyorum. seneye tekrar sınava girip 4 yıllık çocuk gelişim kazandığımda ne olur?
Cevapla