Kardeşim 1 sene mezuna bırakacak, sizce bu kötü bir şey mi?

Arkadaşlar kardeşim ilk defa bu sene üniversite sınavına girdi ama kendi imkanlarıyla çalıştı maddi durumdan kolayı dershaneye yollayamadık sayısal puanı 281 geldi başarı sırası 411 binlerde yani kötü devlet üniversitesinde neredeyse 4 yıllık hiçbir bölüm tutmadı özel üniversitelerde iç mimarlık hemşirelik fizyoterapi vs gibi bölümler tuttu ama özel okula yine maddi durumdan dolayı yolmayamıyoruz o yüzden kardeşim 1 sene mezuna kalıyım daha sıkı çalışıyım tekrar sınava giriyim diyor ama babam mezuna kalmak kötü bu sene yapamadıysan seneye de yapamazsın git bir yerden iş bul diye kardeşimi strese sokuyor annem sırf kardeşimi okutmak için kendi babasından kalan evi satışa çıkartıcak sizce 1 sene içinde İstanbul gibi bir yerde evi satabilir miyiz o evi satabilirsek seneye kardeşimi okutabilicez bu sene okutamayız

Kardeşim 1 sene mezuna bırakacak, sizce bu kötü bir şey mi?
Cevapla