YKS2026 189 puanla hangi bölümü üniversiteye girebilirim? Aysegul128 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor ailem İstanbul istiyor kocaeli veya bursada olabilir Güncellemeler+1 yıl ailemden şiddet görüyorum onun için çalışamıyorum çalışsam da unutuyorum sizde iyi dalga geçin 189 puanla hangi bölümü üniversiteye girebilirim? Cevapla Üniversite Soruları Bölüm Soruları Burs Soruları Beğen Paylaş Takip Et
WalterWhite5052 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Sıralamana bakman gerekiyor. Sıralamanı Google'a yaz, o sıralamalarda olan tüm bölümleri yaz gitsin. Tutar büyük ihtimal. Ailenden uzakta ol da Erzurumda bile okunur. 0 0 Yorumla
xSherlockHolmeSs Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Suriye üniversitesi bomba ve molotof kokteyli yapımı bölümü olabilir 1 1 Yorumla Aysegul128 +1 yıl sen gidebilirsin bacım yaparsın suriye de Yorumla
Medicinedoctor00 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Şehirden önce bir bölüme yerleşmek için otur dua et. Büyük ihtimalle sıralaman 2m'dir. 1 0 Yorumla
bigboy188100 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 82% +1 yıl Sınava girince zaten 180 puan vermiyormu😂 0 8 Yorumla bigboy188100 +1 yıl Yoksa 140 mi veriyor Yorumla Medicinedoctor00 +1 yıl Baraj kalktı artık biliyor musun Yorumla bigboy188100 +1 yıl Doğrudurda yani ne bileuom Yorumla bigboy188100 +1 yıl Çok şaşırdım yaa 420 puanla mühendislik okudum 230 puanlı muhnedislik okuyorlar Yorumla bigboy188100 +1 yıl Sasiritic Yorumla müsaitim06 +1 yıl Tek kalkan baraj değil Yorumla Medicinedoctor00 +1 yıl Sınav sistemi değişti artık puan değilde sıralama önemli. O kadar kötü bir sınav sistemi var ki puanlar yüksek sıralamalar rezalet oluyor. Yorumla bigboy188100 +1 yıl Sıralamam 45 bindi Yorumla
Rakıtürküdeniz Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Nereye gideceksin allasen mezuna kal 0 0 Yorumla
müsaitim06 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Öso olur 1 3 Yorumla Aysegul128 +1 yıl ? Yorumla müsaitim06 +1 yıl Özgür Suriye ordusu Yorumla Aysegul128 +1 yıl bacım musun sen çok meraklıysn sen gidebilirsin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sıralamana bakman gerekiyor. Sıralamanı Google'a yaz, o sıralamalarda olan tüm bölümleri yaz gitsin. Tutar büyük ihtimal. Ailenden uzakta ol da Erzurumda bile okunur.
Suriye üniversitesi bomba ve molotof kokteyli yapımı bölümü olabilir
sen gidebilirsin bacım yaparsın suriye de
Şehirden önce bir bölüme yerleşmek için otur dua et. Büyük ihtimalle sıralaman 2m'dir.
Evet odtüye alırlar seni😎
Sınava girince zaten 180 puan vermiyormu😂
Yoksa 140 mi veriyor
Baraj kalktı artık biliyor musun
Doğrudurda yani ne bileuom
Çok şaşırdım yaa 420 puanla mühendislik okudum 230 puanlı muhnedislik okuyorlar
Sasiritic
Tek kalkan baraj değil
Sınav sistemi değişti artık puan değilde sıralama önemli. O kadar kötü bir sınav sistemi var ki puanlar yüksek sıralamalar rezalet oluyor.
Sıralamam 45 bindi
Nereye gideceksin allasen mezuna kal
Öso olur
?
Özgür Suriye ordusu
bacım musun sen çok meraklıysn sen gidebilirsin