YKS2026 Hangi bölümü tercih listeme yazmalıyım? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor İşletme Maliye Bankacılık İnsan Kaynakları Yönetimi Yerel Yönetimler Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Hangi bölümü tercih listeme yazmalıyım? Cevapla Bölüm Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl YKS2026 konusunda 1,4b cevap paylaştı. İşletme 0 0 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Böyle pat diye yapılmaz ki bu anket. Becerilerini, ilgilerini yazman gerekirdi ki fikrimizi söyleyebilelim 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Her biri zaten aynı gibi :) Yorumla
SeyyahÖküz1 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Bunların yerine iyi bir üniversitede İktisat yazmanı tavsiye ederim 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Puan yetmiyp Yorumla SeyyahÖküz1 +1 yıl Bunlari hangi üniversitede yazacaksın peki ponçik Yorumla
AnkαraAslαni Takip Et Xper 3 Yaş: 35 , eic 83% +1 yıl Kendi durumunu sen daha iyi bilirsin bence genel olarak kendi fikrine ailene danışarak yap 0 0 Yorumla
FiqHShott Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Ben işletme yöneticiliği, bilgisayar programcılığı ve basım yayın teknolojileri seçtim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Bende 2 yıllık girdim bankacılık ve sigortacılık yazmayı düşünüyorum ama önu açık mıdır kararsız kaldım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Çok araştırdım ve bankacılığın doğru tercih olduğunu düşünmüyorum. Dış ticaret ve lojistik bölümlerini yazacağım ben sen de bir araştır dilersen Yorumla
gzmsnnr Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 93% +1 yıl Bu alanlar dışında başka ihtimal var mı? 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Yok :( Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl oku işletme gitsin herkesi işletirsin 0 0 Yorumla
arzuhanimmm Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl MSÜ bence 0 2 Yorumla Soran +1 yıl O ne Yorumla arzuhanimmm +1 yıl Milli savunma üniversitesi garanti iş eğer kazanırsam bu devirde atanmak ta zor Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl F- hiçbiri 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bu senede mezuna kalamam. İlla ki birini yazmam gerekiyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman maliye oku. Bankada torpilin varsa bankacılık da olabilir. İleride inşallah benim gibi pişman olmazsın Yorumla sjsjsjsjsjjj +1 yıl Ya milletin hayallerini yıkma kezban karı kız burada bir şey soruyor kendi olumsuz hayatını millete empoze etme her şey kişisel gelisimle. alakali Yorumla Cevap sahibi +1 yıl @sjsjsjsjsjjj düzgün konuş. O bölümler cidden çöp. Bütün mezunlar işsiz. Sonra iyi hayallerle okuyorlar ve iş bulamayınca hüsrana uğruyorlar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
İşletme
Böyle pat diye yapılmaz ki bu anket. Becerilerini, ilgilerini yazman gerekirdi ki fikrimizi söyleyebilelim
Her biri zaten aynı gibi :)
Bunların yerine iyi bir üniversitede İktisat yazmanı tavsiye ederim
Puan yetmiyp
Bunlari hangi üniversitede yazacaksın peki ponçik
Kendi durumunu sen daha iyi bilirsin bence genel olarak kendi fikrine ailene danışarak yap
Ben işletme yöneticiliği, bilgisayar programcılığı ve basım yayın teknolojileri seçtim
Bende 2 yıllık girdim bankacılık ve sigortacılık yazmayı düşünüyorum ama önu açık mıdır kararsız kaldım
Çok araştırdım ve bankacılığın doğru tercih olduğunu düşünmüyorum. Dış ticaret ve lojistik bölümlerini yazacağım ben sen de bir araştır dilersen
Bu alanlar dışında başka ihtimal var mı?
Yok :(
İşletme ve maliye
oku işletme gitsin herkesi işletirsin
Para herzaman önemlidir
Çağrı merkezi joistik falan filan vs
İnsan Kaynakları Yönetimi..
isletme olabilir
MSÜ bence
O ne
Milli savunma üniversitesi garanti iş eğer kazanırsam bu devirde atanmak ta zor
Maliye
Insan kaynaklari
işletme.
Bankacılık
Sıralaman nedir?
İsletme
Bankacılık
Bankacılık iyi gibi
İşletme iyi bence
Bankacılık
F- hiçbiri
Bu senede mezuna kalamam. İlla ki birini yazmam gerekiyor
O zaman maliye oku. Bankada torpilin varsa bankacılık da olabilir. İleride inşallah benim gibi pişman olmazsın
Ya milletin hayallerini yıkma kezban karı kız burada bir şey soruyor kendi olumsuz hayatını millete empoze etme her şey kişisel gelisimle. alakali
@sjsjsjsjsjjj düzgün konuş. O bölümler cidden çöp. Bütün mezunlar işsiz. Sonra iyi hayallerle okuyorlar ve iş bulamayınca hüsrana uğruyorlar
Bankacılık