Hepsi geliyor ama sıralama olarai nasıl yazmalıyım lütfennn yardım edin çok arada kaldım hangisini ilk sıraya yazmaliyim. Bölümler : Bilgisayar programcılığı (gelme ihtimali az) Tıbbi sekreterlik Grafik tasarımı Halkla ilişkiler Adalet Basın yayin Turizm ve otelcilik
Güncellemeler
+1 yıl
Hangi bölüm daha iyi önü açık ingilizce biliyorum
Tercih yapacağım sizce hangi bölümleri yazmalıyım?
Her şey artık sanallışıyor. Reklamlar, çizgi filmler, e-kitaplar, medya kuruluşları, endüstri sanayi gibi alanların hepsi sanal ortamlarda gerçekleşiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Nerede okuduguna da bağlı bunlar. Antalya olacaksa Turizm otelcilik yaz. İstanbul ise Grafik tasarımı önü açık bir meslek
Genelde ilk sıralara hep tutma ihtimalleri az olanlar yazılır. Gerisi sıralamayı takip eder.
Hangi bölüm daha iyi onu soruyom
Grafik tasarımı elbette
Neden grafik tasarımı bendr düşünüyorum da
Her şey artık sanallışıyor. Reklamlar, çizgi filmler, e-kitaplar, medya kuruluşları, endüstri sanayi gibi alanların hepsi sanal ortamlarda gerçekleşiyor.
Günümüzde reklamcılığın ne kadar önemli olduğunu da keza bir çok kez gördük.
Evet cidden öyle... Yaz diyorsun yani..
Yapıştır gitsin
Yapistiracagim umarım bölüm bana yapistirmaz 😂😂
Ben bölümün zor olduğunu biliyorum yalnız. Hard work, easy life 😇
Neden zor ya 😢
Ne kolay ki?
Kolay işleri bilene ekmek yok artık. 🤷
Sen ne okuyorsun
Mezun olmak üzereyim. İnşaat Mühendisliği
İyi maşallah hayırlısiyla mezun olursun inşallah
Teşekkür ederim. Kendinize iyi bakın lütfen
Adalet
Grafik tasarim
Tibbi sekreterlik
turizm tıbbı diye git