Güncellemeler
+1 yıl
zateb kilit veriyorlardır ama ben fazladan kilidi kendim getirip takmaktan bahsediyorum
Ekstra asma kilit takmaya izin vermiyorlarmış ben öyle duydum ne kadar doğrudur bilemiyorum ama sen yinede takmaya çalış kızlar hırsızlık yapıyormuş.
of evet ya sağol yorumun için
Rica ederim, bende büyük ihtimalle bu sene kyk da kalacağım inşallah tek parça halinde eve dönebiliriz 😅
Cevap
2Cevap
Kilidini kendin alıp takıyorsun KYK da özelde bilmiyorum ama oradada verdiklerini sanmıyorum.
hayır tabi kilitlemek şart hatta
yok öyle değil zaten kilit veriyorlardır ben fazladan kilit getirir takarsam anlamında dedim
Hayır.
Yoooo
Selam özelden konusmayalim
tamam o zaman sg
Buyur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?